Tässä olisi pari tapaa:
TAPA 1
Eli lyhykäisyydessä:
1. Imetään säiliöstä kaikki mitä saadaan tommosella suurella pipetillä. auton ollessa sammutettuna
2. Laitetaan uutta nestettä säiliöön.
3. Käännellään rattia laidasta laitaan nelisen kertaa auton ollessa käynnissä.
4. Toista kohdat 1-3 kunnes purkki on tyhjä.
Tällä menetelmällä ei tietenkään järjestelmä puhdistu täysin vaan sinne jää hiukan sitä vanhaa möhnää. Suosittelen suojaamaan vaikka talouspaperilla säiliön ympäristöä ja hihnoja. Muista ottaa paperit hihnoilta kun starttaat auton. Suosittelen vaihtamaan myös ne säiliön pohjaan tulevien letkujen kiristimet ellei ne ole jo säädettävät. Itsellä ne alkuperäiset olivat niin löysällä että vuosivat ja lähtivät irti kun vetäsi käsin.
TAPA 2:
Tapa 3
Edit: lisäillään että löytyy heti ja ei huku
TAPA 1
Eli lyhykäisyydessä:
1. Imetään säiliöstä kaikki mitä saadaan tommosella suurella pipetillä. auton ollessa sammutettuna
2. Laitetaan uutta nestettä säiliöön.
3. Käännellään rattia laidasta laitaan nelisen kertaa auton ollessa käynnissä.
4. Toista kohdat 1-3 kunnes purkki on tyhjä.
Tällä menetelmällä ei tietenkään järjestelmä puhdistu täysin vaan sinne jää hiukan sitä vanhaa möhnää. Suosittelen suojaamaan vaikka talouspaperilla säiliön ympäristöä ja hihnoja. Muista ottaa paperit hihnoilta kun starttaat auton. Suosittelen vaihtamaan myös ne säiliön pohjaan tulevien letkujen kiristimet ellei ne ole jo säädettävät. Itsellä ne alkuperäiset olivat niin löysällä että vuosivat ja lähtivät irti kun vetäsi käsin.
TAPA 2:
Originally posted by Clavurion
View Post
Originally posted by aripaa
View Post

Comment