Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ovipahvien purku e39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markok
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 3019
    • Kuopio

Ovipahvien purku e39

Onko kukaan purkanut e39:n ovipahveja osiin tai onko ylipäänsä mahdollista purkaa rikkomatta? Itselläni olisi kaksi kappaletta kuljettajan oven pahveja joista toisessa on turvavyö jäänyt liian monta kertaa korin ja pahvin väliin ja toisessa on käsinoja aika kulunut. Onnistuisiko vaihtaa toisen pahvin käsinoja toiseen pahviin? Sen verran asiaa katselin, että sellaiset muovitapit tulevat käsinojasta pahvin läpi, jotka ovat lämmittämällä tyssätty. Nuohan saisi helposti porattua pois, mutta onko välissä vielä liima?
    BMW 530iA Touring -05
  • kaol
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 5007
    • Ilmajoki

Ei oo välissä liimoja. Poraa niitä sulatettuja niittejä mahdollisimman vähän, niin kiinnitysliimaukset pitää paremmin.
    Kokeilemalla se selviää...

Comment

• markok
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 3019
      • Kuopio

Originally posted by kaol View Post
      Ei oo välissä liimoja. Poraa niitä sulatettuja niittejä mahdollisimman vähän, niin kiinnitysliimaukset pitää paremmin.
      Kiitos vastauksesta. Oletko itse tehnyt vastaavan projektin? Onko nuo niitit ihan irto osat eli liimattu käsinojaan ja tyssätty ovipahviin? Millä itse kiinnitit käsinojan uudestaan?
      BMW 530iA Touring -05

Comment

• kaol
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 5007
        • Ilmajoki

Originally posted by markok View Post
        Kiitos vastauksesta. Oletko itse tehnyt vastaavan projektin? Onko nuo niitit ihan irto osat eli liimattu käsinojaan ja tyssätty ovipahviin? Millä itse kiinnitit käsinojan uudestaan?
        Ei ne varsinaisesti niittejä ole, vaan ihan kiinteästi osa kahvan runkoa.
        Itse olen vaihtanut takaovipahvin kahvan ja sen kiinnitin poratuista rei´istä 2K-epoksilla.
        Kokeilemalla se selviää...

Comment

• markok
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 3019
          • Kuopio

Originally posted by kaol View Post
          Ei ne varsinaisesti niittejä ole, vaan ihan kiinteästi osa kahvan runkoa.
          Itse olen vaihtanut takaovipahvin kahvan ja sen kiinnitin poratuista rei´istä 2K-epoksilla.
          Nyt on irtonaisesta pahvista porattu kahvaosa irti. Helppo hommahan tuo oli. Näyttää kaikki osat olevan kiinnitetty samalla tavalla, joten tuon saa näköjään tarvittaessa purettua ihan osiin. Täytyy jotain epoksia katella millä laittaa kahvan toiseen pahviin kiinni. Onneksi sen kahvaosan kohdalla on myös tukirauta ja pulttikiinnitys niin ei kaikki voima kohdistu muovitappeihin.
          BMW 530iA Touring -05

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎