Onko kukaan purkanut e39:n ovipahveja osiin tai onko ylipäänsä mahdollista purkaa rikkomatta? Itselläni olisi kaksi kappaletta kuljettajan oven pahveja joista toisessa on turvavyö jäänyt liian monta kertaa korin ja pahvin väliin ja toisessa on käsinoja aika kulunut. Onnistuisiko vaihtaa toisen pahvin käsinoja toiseen pahviin? Sen verran asiaa katselin, että sellaiset muovitapit tulevat käsinojasta pahvin läpi, jotka ovat lämmittämällä tyssätty. Nuohan saisi helposti porattua pois, mutta onko välissä vielä liima?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ovipahvien purku e39
Collapse
X
-
Originally posted by kaol View PostEi oo välissä liimoja. Poraa niitä sulatettuja niittejä mahdollisimman vähän, niin kiinnitysliimaukset pitää paremmin.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostKiitos vastauksesta. Oletko itse tehnyt vastaavan projektin? Onko nuo niitit ihan irto osat eli liimattu käsinojaan ja tyssätty ovipahviin? Millä itse kiinnitit käsinojan uudestaan?
Itse olen vaihtanut takaovipahvin kahvan ja sen kiinnitin poratuista rei´istä 2K-epoksilla.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostEi ne varsinaisesti niittejä ole, vaan ihan kiinteästi osa kahvan runkoa.
Itse olen vaihtanut takaovipahvin kahvan ja sen kiinnitin poratuista rei´istä 2K-epoksilla.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment