Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 lämmityslaite jää päälle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RikuBMW
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 712
    • Laitila

    E39 lämmityslaite jää päälle

    Elikkä 2001:nen facelift 520 kyseessä.

    Vikana siis sellainen että auton sammuttamisen jälkeen puhallin jää päälle, pitää yksinään sellaista heittelevää puhallusta. Ei hajua kuinka kauan puhaltelee mutta jonkunaikaa luulisin. Mistä lähteä etsimään vikaa? Hieman vaan epäilyttää tuo vika kun auto hukkaa virtaa myös johonkin, eli saattaa johtua tuostakin.

    Myös kylmänä ajoittaisia katkoksia nelospytyssä, eli onko puola menossa? Tulpat vasta vaihdettu. Antaa vikakoodiksi 4.pyttyyn ajoittaisia sytytyskatkoksia.

    Kiitokset neuvoista jo etukäteen!
    Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
    Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
    Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
  • dumppi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 4351
    • sotkamo

    #2
    Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
    e36 325i coupé R.I.P
    e30 316 2d
    e36 318is coupé
    e36 323i 4d ac schnitzer replica


    Käyttis: e39 523i 4d
    Originally posted by rizzo
    Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
    |Sotkamo Connection|

    Comment

    • peltone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 8092
      • Willähde

      #3
      Siili.
      E30 316 -87
      E91 325i -06
      E61 530d -06
      F10 520d -14
      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

      Comment

      • Jürgen_
        Bimmer Enthusiast
        • May 2008
        • 2707
        • Mylsä

        #4
        Eiköhän tälläkin kertaa lämmityslaitteessa ole siili rikki :think

        ed...peltone kirjoitti lyhyemmin ja nopeammin...
        Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

        Comment

        • peltone
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 8092
          • Willähde

          #5
          Originally posted by Jürgen_ View Post
          Eiköhän tälläkin kertaa lämmityslaitteessa ole siili rikki :think

          ed...peltone kirjoitti lyhyemmin ja nopeammin...
          tälläkin kertaa.


          E30 316 -87
          E91 325i -06
          E61 530d -06
          F10 520d -14
          ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

          Comment

          • RikuBMW
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2006
            • 712
            • Laitila

            #6
            Näinhän sitä epäilinkin.

            Vitusti anteeksi että tuosta haun käyttämisestä kohdallani ei välillä tule hevonvittuakaan.
            Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
            Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
            Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged

            Comment

            • jakeluvesimies
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2010
              • 2726
              • On the road @ Laplandia

              #7
              siiliä tarjolla

              Tuosta uutta tilalle... Kysyise.

              Comment

              • TPAtma
                Newbiemmer
                • Dec 2014
                • 6
                • -

                #8
                Sörkitääs vanhaa topiccia, kun ei viitsi uuttakaan avata.

                Onko kokemusta noista motonetin etuvastuksista aka "siili"? Joskus tais olla jotain hämminkiä ainakin jonkin valmistajan vastuksissa, mutta mites nyt? Meneekö paikoilleen ja toimiiko niinku pitäis? Ja nimenomaan E39 malli kyseessä täälläkin.

                Comment

                • WSE1
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 3242
                  • Suomusjärvi

                  #9
                  Originally posted by TPAtma View Post
                  Sörkitääs vanhaa topiccia, kun ei viitsi uuttakaan avata.

                  Onko kokemusta noista motonetin etuvastuksista aka "siili"? Joskus tais olla jotain hämminkiä ainakin jonkin valmistajan vastuksissa, mutta mites nyt? Meneekö paikoilleen ja toimiiko niinku pitäis? Ja nimenomaan E39 malli kyseessä täälläkin.
                  kyllä kaikki tarvikemallitkin on toimineet.

                  Comment

                  • Jax_KiBez
                    BTCF Member
                    • Jan 2010
                    • 2061
                    • Pirkanmaa

                    #10
                    Tähän jatkaakseni voisin esittää kysymyksen, itsellä vm. 96 528iA ja siinä oli ostaessa semmosta että puhallinnopeus säätyili itsekseen ja välillä IHKA veti kokonaan pimeäksi eikä herännyt kuin armottomalla nopeusnappuloiden rämpytyksellä.

                    Vaihdoin siilin kun oletin että se kettuilee, tarvikesiili netistä tuotenimeltään Metzeger ja jännää että sama ongelma senkuin jatkuu. Kyseessä eka alle vm. 97 E39 ja jotenkin muistelin joskus lukeneeni että ekoissa koliyseissä oli erilainen toi IHKA, sehän ei näytä paneelissa AUTO-puhallustilaa erikseen niinkuin uudemmissa. Onko tämä syy vaihtelevalle puhallukselle, että varsinaista manuaalitilaa ei ole vaan puhallin on aina autoasetuksella ja sitten se mielivaltaisesti muuttelee nopeutta.

                    Mutta eikai sen sammua kuitenkaa pitäis? :think
                    Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
                    Youtube-kanavani (Jax_KiBez)

                    _____________________________________
                    Nykykalusto: E61 530xD / E39 528i Ratalelu
                    Tästä mun kaluston showroomiin
                    Entisiä Bemareita +30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎