Hei, osaisikohan joku auttaa...? Haluaisin hankkia miehelleni lahjaksi e39 korjausmanuaalin, mitä hän on pitkään toivonut. Muistan hänen kertoneen, että manuaali ei voi olla sellainen suppea, mitä yleisimmin myydään vaan kattavampi, jonka voi tilata - jostain. Mistähän on kyse? Mistä manuaalin voi tilata ja mikä se ei voi olla? Google ei osannut auttaa, ainakaan minua enkä mieheltä haluaisi kysyä kun yllätys menee pilalle. T. Avusta kiitollinen, asiaa ymmärtämätön vaimo
E39 repair manual ??? apua kaivataan!
Collapse
X
-
Originally posted by kvirta View PostHei, osaisikohan joku auttaa...? Haluaisin hankkia miehelleni lahjaksi e39 korjausmanuaalin, mitä hän on pitkään toivonut. Muistan hänen kertoneen, että manuaali ei voi olla sellainen suppea, mitä yleisimmin myydään vaan kattavampi, jonka voi tilata - jostain. Mistähän on kyse? Mistä manuaalin voi tilata ja mikä se ei voi olla? Google ei osannut auttaa, ainakaan minua enkä mieheltä haluaisi kysyä kun yllätys menee pilalle. T. Avusta kiitollinen, asiaa ymmärtämätön vaimo
Onkohan hakusessa tämä:
Vaiko sitten se toinen englanninkielinen
Olikohan se tämä:
-
Tämähän se kaikkein kattavin minun käsityksen mukaan, saa ladattua myös tästäOriginally posted by kaikkone View PostOlikohan se tämä:
http://www.amazon.com/BMW-E39-Servic.../dp/083760317X
Comment
-
ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
Comment
-
Ite tilasin muutama vuosi siten täältä: http://www.amazon.co.uk/BMW-Service-...0708167&sr=1-1
Ihan sen takia vaan ettei tarvinut tullin kanssa pelata, valuuttakursseista en tiedä, kummassa on halvempi. Tilasin su iltana ja kirjat oli seuraavana keskiviikkona ovella. On se jännää miten ulkomailta tuntuu tulevan paketit paljon nopeammin kuin kotimaasta.ex. 316i e36 1991
ex. 318iS Coupe e36 1992
ex. 528iA Touring e39 1997
ex 316i e30 1990, vaimon
ex. X5 4.4i e53 2001
ex 316 e46 2003, vaimon
525iX e60 2008
Z4 e85 2003, vaimon
Comment
-
No jos kaverilla on e39 tallissa niin eiköhän tuollainen korjauskirjanen kuulu niinkuin asiaan...Originally posted by atpanula View PostVarastettua tavaraa on aina kiva antaa lahjaksi!

Sitäpaitsi tuosta kun tulostelee pdf:ät niin voi itse nitoa (ja tehdä vaikka omat kannet) mieleisensä teoksen -> ainutlaatuinen opas
-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava Win11 **190e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **190e**
-
Comment
-
Luuletko että en ole tehnyt E34Originally posted by Zeta View PostNo jos kaverilla on e39 tallissa niin eiköhän tuollainen korjauskirjanen kuulu niinkuin asiaan...
Sitäpaitsi tuosta kun tulostelee pdf:ät niin voi itse nitoa (ja tehdä vaikka omat kannet) mieleisensä teoksen -> ainutlaatuinen opas
ex E34 520iA M50B20 sedan 1991
ex E12 520iA M20B20 sedan 1981
Comment
-
Kyllä se varmaan tuo bentley manuaali, jota tarkoitettiin. Huomattava kuitenkin on, että tuosta manuaalista puuttuu kokonaan vajaa mukiset koneet (siis alle 2,5 litraiset bensakoneet) sekä diisselit. Korihan nyt noissa on sama, mutta koneiden yksityiskohdat puuttuu.Originally posted by kvirta View PostHei, osaisikohan joku auttaa...? Haluaisin hankkia miehelleni lahjaksi e39 korjausmanuaalin, mitä hän on pitkään toivonut. Muistan hänen kertoneen, että manuaali ei voi olla sellainen suppea, mitä yleisimmin myydään vaan kattavampi, jonka voi tilata - jostain. Mistähän on kyse? Mistä manuaalin voi tilata ja mikä se ei voi olla? Google ei osannut auttaa, ainakaan minua enkä mieheltä haluaisi kysyä kun yllätys menee pilalle. T. Avusta kiitollinen, asiaa ymmärtämätön vaimo
Kirjojen tulli on 0%, joten sen suhteen ei ole väliä tilaako ameriikasta vai uk:sta, mutta ameriikasta tulleeseen pakettiin lisätään todennäköisesti alv 23% (ainahan on mahdollista, että jouluruuhkaa purkamaan otettu opiskelija päästää paketin läpi), ja se pitää noutaa tullipostista (tai valtuuttaa posti toimittamaan sen riistohintaan kotiin). Alviin kuuluu sekä varsinaisen tuotteen hinta, että toimituskulut.
UK:sta tilattu paketti tulee lähipostiin sellaisenaan ilman kummempia säätöjä.
Toivottavasti näillä tiedoilla ja aemmilla linkeillä nyt pääsee alkuun.
Comment
-
Comment