Eli alkaako nuilla kilsoilla kone olemaan jo lopun edessä ja miten nuissa on turdot ja nuo laatikot kestäny, olis tälhetkel miellenpäällä tuollanen
Ei se kone välttämättä ole ollenkaan hullummassa kunnossa, apulaitteetkin vaihdeltu ympäriltä jo pariin kertaan. Alustakin taitaa olla noilla metreillä jälleen kunnossa.
Jos laatikko on kestänyt tuon matkan hajoamatta, sen korjaus lienee pian edessä.
Hinnastahan kaikki roikkuu, saattaa olla hyvä ostos, tai sitten ei.
Mulle tulee mieleen 4-5ke.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Ei nyt sama häkkyrä, mutta kaverilla oli e46 320d. Mittarissa oli 520tkm, ku möi pois. Alkuperänen turbo ja siirtopumppu yms., kytkin vaihdettu kerran ja oli lastutettu viimeset 250tkm. Kyllähän tommosen puol miljoonaa ajetun ostais halvalla mieluummin, ku n. 200tkm ajetun, jossa kaikki alustan yms kuluvien osien vaihto on edessä. Riippuu tietenkin hinnasta.
Comment