Hehkuja vaihdettiin, mutta yhdestä hehkusta lähti pelkkä eriste/kierreosa irti ja tappi jäi sojottamaan reikään eikä lähde irti... Onko jollakulla käynyt joskus samoin? Miten olette saaneet tapin irti? itsellä tuli mieleen lähinnä että hitsais siihen jatkopalan, jolla voisi yrittää vääntää sen irti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530d hehkun tappi jäi reikään
Collapse
X
-
Ei ollut paljoa apua. Yritettiin erinäisin konstein nitkutella ja iskeä tappia ulos, mutta ei liikkunut mihinkään. Lyötiin sitten kamat kasaan ja toivottiin, että sylinterin paine nakkaa tapin pihalle, mutta oon ajellu autolla jo 700 kilometriä, mutta eipä oo irronnumutta toisaalta eipä tuosta oo vielä mitään haittaa ollu, jos huomenna vielä kokeilis, miten lähtee pakkasesta käyntiin pidemmän seisomisen jälkeen ilman lämmitystä. Jos lähtee hyvin käymään niin sielläpä olkoon, toistaiseksi.
Comment
-
-
Originally posted by Välimalli jätkä View PostEi ollut paljoa apua. Yritettiin erinäisin konstein nitkutella ja iskeä tappia ulos, mutta ei liikkunut mihinkään. Lyötiin sitten kamat kasaan ja toivottiin, että sylinterin paine nakkaa tapin pihalle, mutta oon ajellu autolla jo 700 kilometriä, mutta eipä oo irronnumutta toisaalta eipä tuosta oo vielä mitään haittaa ollu, jos huomenna vielä kokeilis, miten lähtee pakkasesta käyntiin pidemmän seisomisen jälkeen ilman lämmitystä. Jos lähtee hyvin käymään niin sielläpä olkoon, toistaiseksi.
ps. Suunta on varmaan tiedossa mihin se lähtee ku hetki tulee?..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...
Comment
-
-
Aja kone kunnolla lämpimäks, sen jälkeen jos pysyy hitsikone käsissä ja tappia vielä näkyvissä, niin hitsaat mutterin siihen päähän. Tuon jälkeen annat jäähtyä kunnolla ja sitten vaan hiljalleen nitkuttamaan irti.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Originally posted by Välimalli jätkä View PostEi ollut paljoa apua. Yritettiin erinäisin konstein nitkutella ja iskeä tappia ulos, mutta ei liikkunut mihinkään. Lyötiin sitten kamat kasaan ja toivottiin, että sylinterin paine nakkaa tapin pihalle, mutta oon ajellu autolla jo 700 kilometriä, mutta eipä oo irronnumutta toisaalta eipä tuosta oo vielä mitään haittaa ollu, jos huomenna vielä kokeilis, miten lähtee pakkasesta käyntiin pidemmän seisomisen jälkeen ilman lämmitystä. Jos lähtee hyvin käymään niin sielläpä olkoon, toistaiseksi.
Mulla on lähimpänä tulipeltiä oleva hehku kanssa jumahtanut, tulppa on poikki heti mutteriosan alapuolelta eli jollain sopivilla pihdeillä voisi sen saada veks holkkiosasta nitkuttelemalla. Silloin kun hehkuja vaihtelin niin ei vaan ollut aikaa ihmetellä asiaa enempää joten on jäänyt homma vaiheeseen enkä viitsinyt alkaa mihinkään radikaaleihin toimenpiteisiin kun olisi mun taidoilla kuitenkin loppuneet kiireet siihen.
Toistaiseksi on lähtenyt 29c:kin pakkasella käyntiin ilman ongelmia joten toi ei mielenrauhaa lukuunottamatta haittaa.e61 535d
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJa konepellistämutta minkäs teet kun koko joulupäivä sitä yritettiin nitkutella pois. Oli vaikka minkälaista viritelmää siinä, että päästiin vasaralla lyömään sitä ulospäin. mutta ei liikkunut mihinkään, kaks kertaa kylläkin lyheni tappi... Nyt tapin pää on puoli senttiä reiän sisässä. Ja kyllä, lämmitettiin kone välillä käyntilämpötilaan. Ja se tulipeltiä lähinnä oleva tulppa täälläkin kyseessä.
Amatööri olen kyllä...Last edited by Välimalli jätkä; 28-12-2010, 20:09.
Comment
-
-
Kone kuumaksi ja CRC:n iceria tms hehkuun, lämmöllä ja äkkikylmentymisellä on ihmeellisiä ominaisuuksia metalleissaJolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
Comment