Onko kenelläkään tietoa/kykyä arvioida, kuinka isosta työstä on kysymys - siis työajallisesti ja kustannuksellisesti ammattiemiehen (ei Laakkonen) suorittamana? Kiitos etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 525 vaihdelaatikon tiivisteenvaihto
Collapse
X
-
Originally posted by kimborg View PostOnko kenelläkään tietoa/kykyä arvioida, kuinka isosta työstä on kysymys - siis työajallisesti ja kustannuksellisesti ammattiemiehen (ei Laakkonen) suorittamana? Kiitos etukäteen!
e: näytä mitä tiivisteitä vaihdetaan -> http://bmwfans.info/parts/catalog/E3..._transmission/F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Se on varmaan tuo kaikkein suurin tiiviste, sillä olen ymmärtänyt hikoilevan moottorinpuoleisesta tyvestä. Olen vasta hankkimassa autoa, joten tuumailen tässä vaan kustannuksia :/...
Tietääkö muuten jostain, milloin laatikossa on liian vähän öljyä - ennen kuin laatikko "leikkaa kiinni"? Tällä hetkellä vaihteisto toimii niin kuin pitääkin.
Comment
-
-
Originally posted by kimborg View PostSen verran vielä tarkennusta, että kyseessä siis manuaalivaihteisto ja vuoden 2001 malli.
Originally posted by kimborg View PostSe on varmaan tuo kaikkein suurin tiiviste, sillä olen ymmärtänyt hikoilevan moottorinpuoleisesta tyvestä. Olen vasta hankkimassa autoa, joten tuumailen tässä vaan kustannuksia :/...
Tietääkö muuten jostain, milloin laatikossa on liian vähän öljyä - ennen kuin laatikko "leikkaa kiinni"? Tällä hetkellä vaihteisto toimii niin kuin pitääkin.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment