Jatketaas tähän kun tää on tän hetken "kuuma" topic tästä e39:n virransyönnistä.
Mullahan on siis pitkän aikaa tehny sitä, että lähtee pirun laiskasti käymään. Oon epäilly akun kuntoa, kun ei voi rokitella kauaa sammuttamisen jälkeen, kun jännitteet tippuu ales, ja vahvari lyö pelin poikki. (subin siis). Mutta eipäs kyllä ole akusta kiinni!
Nyt kun tuli hommattua ihan autoon jännitemittari, niin tänään seurasin tuossa päivällä, siinä touhusin ja siivoilin autoa, niin yhtäkkiä, tippuu jännite 12,4V -> 10,6V, ja tuo käy alle puolessa minuutissa! Äsken testasin lisää, niin 14 minuuttia olin autossa, sammutin vaan moottorin, ja jäin odottamaan jännitteen tippumista, rokit soi. Aivan samanlainen efekti kuin aikasemminkin.
Joku mötikkä mulla ilmeisesti alkaa syömää rankasti virtaa tuon 14 minuutin jälkeen (tai sitte kun jännite tipahtaa tuohon 12,4V?), ja peli vihelletään poikki kun jännite putoaa 10,6V? Webaston ohjainkorttia ei ole, siili on vaihdettu ja toimii oikein... Ainut vika että sadetunnistin ei toimi, ja kerran on jättäny lukitsematta toiset ovet, etu tai taka, en muista kummat. Ei muuta vikaa.
Osaako joku veikkaa mitään purkkia? Kokeilen irrotella noita sulakkeita joskus, kun ois aikaa.
Ois kiva saada talveksi jännitteet pysymään siellä 12,5V...
Mullahan on siis pitkän aikaa tehny sitä, että lähtee pirun laiskasti käymään. Oon epäilly akun kuntoa, kun ei voi rokitella kauaa sammuttamisen jälkeen, kun jännitteet tippuu ales, ja vahvari lyö pelin poikki. (subin siis). Mutta eipäs kyllä ole akusta kiinni!
Nyt kun tuli hommattua ihan autoon jännitemittari, niin tänään seurasin tuossa päivällä, siinä touhusin ja siivoilin autoa, niin yhtäkkiä, tippuu jännite 12,4V -> 10,6V, ja tuo käy alle puolessa minuutissa! Äsken testasin lisää, niin 14 minuuttia olin autossa, sammutin vaan moottorin, ja jäin odottamaan jännitteen tippumista, rokit soi. Aivan samanlainen efekti kuin aikasemminkin.
Joku mötikkä mulla ilmeisesti alkaa syömää rankasti virtaa tuon 14 minuutin jälkeen (tai sitte kun jännite tipahtaa tuohon 12,4V?), ja peli vihelletään poikki kun jännite putoaa 10,6V? Webaston ohjainkorttia ei ole, siili on vaihdettu ja toimii oikein... Ainut vika että sadetunnistin ei toimi, ja kerran on jättäny lukitsematta toiset ovet, etu tai taka, en muista kummat. Ei muuta vikaa.

Osaako joku veikkaa mitään purkkia? Kokeilen irrotella noita sulakkeita joskus, kun ois aikaa.

Ois kiva saada talveksi jännitteet pysymään siellä 12,5V...

Comment