Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 sedan, suksiluukku

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lepis
    Bimmer Rookie
    • Sep 2010
    • 81
    • Tampere

E39 sedan, suksiluukku

Terve,

Onko joku tehnyt suksiluukkua / asentanut suksipussia E39 sedaniin? Takapenkin käsinojan takana on äänieristeessä jonkinlainen valmis "malli". Pelti on ilmeisesti aika jämäkkää tekoa.

Jotakin ohjeita olen löytänyt E46:een ym muihin malleihin, mutta mites tässä homma onnistuu? Penkki irti aluks tietenkin, mutta milläs työkaluilla / -menetelmillä hommaan kannattais ryhtyä? Suksipussi ei ole pakollinen, kunhan sais jonkinlaisen läpilastaus mahdollisuuden...

-J
    E39 530iA -02
  • Risto113
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1204
    • GrassLake

Originally posted by lepis View Post
    Terve,

Onko joku tehnyt suksiluukkua / asentanut suksipussia E39 sedaniin? Takapenkin käsinojan takana on äänieristeessä jonkinlainen valmis "malli". Pelti on ilmeisesti aika jämäkkää tekoa.

Jotakin ohjeita olen löytänyt E46:een ym muihin malleihin, mutta mites tässä homma onnistuu? Penkki irti aluks tietenkin, mutta milläs työkaluilla / -menetelmillä hommaan kannattais ryhtyä? Suksipussi ei ole pakollinen, kunhan sais jonkinlaisen läpilastaus mahdollisuuden...

-J
    Pelti on jämäkkää joo, mutta luukun paikka oli ainakin omassa vain muutamalla pisteellä kiinni = lähti tönäisemällä irti.

Pellin reunaan jotakin reunalistaa tai vaikka kangasteippi, jne. suojaamaan, ja menoksi.
    Helppo homma siis.

Comment

• Tipe
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 112
      • Turku

Originally posted by Risto113 View Post
      Pelti on jämäkkää joo, mutta luukun paikka oli ainakin omassa vain muutamalla pisteellä kiinni = lähti tönäisemällä irti.
      Ainakin minun E39:ssäni olisi saanut töniä oikein tosissaan reiän saamiseksi, koko selkänoja oli ihan yhtä puuta.

Tuossa aiempaa keskustelua suksiluukun jälkiasennuksesta E39:iin:

Comment

• lepis
        Bimmer Rookie
        • Sep 2010
        • 81
        • Tampere

Originally posted by Tipe View Post
        Ainakin minun E39:ssäni olisi saanut töniä oikein tosissaan reiän saamiseksi, koko selkänoja oli ihan yhtä puuta.

Tuossa aiempaa keskustelua suksiluukun jälkiasennuksesta E39:iin:
        http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=157779

Suksiluukku tehty!

Tuosta Tipen linkistä löytyi kaikki tarvittava tieto. Hyvä tuli, äänieristettä en repiny sen kummemmin vaan venytin sivulle sahatessa. Kerran meni terä poikki. Tuollaisen kumireunuksen laitoin myös, jolla kaikki reiät jäi piiloon ja pysyy paikoillaankin hyvin.

Talvilomaa odotelles...
        E39 530iA -02

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎