Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw535-00
    Newbiemmer
    • Jan 2011
    • 15
    • finland

    E39 ongelma

    tossa yritettiin lukea vikakoodit nii testeri löysi vain 1 yksikön (DME) ja ei mitään muuta. missä voisi olla vika? ja kun yritti autoa päivittää niin testeri sanoi jotain tänne suuntaa antavaa ---> jännite on tietyn rajan alapuolella vaikka oli akku laturi kiinni ja näytti 14.9 volttia ja kaiken lisäksi oli edestä buusteri vielä että ei varmasti tipu jännite alhaiseksi mutta kumminki ilmottaa että jännite rajan alapuolella.:think
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

    #2
    Originally posted by bmw535-00 View Post
    yritettiin lukea vikakoodit
    Millä ja mistä autosta?
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

    Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

    Comment

    • bmw535-00
      Newbiemmer
      • Jan 2011
      • 15
      • finland

      #3
      ai niin auto on E39 -00 535ia ja ihan merkkiliikkeestä bemarin omalla testerillä.

      Comment

      • Dunky
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 4929
        • Kotka

        #4
        Onko konehuoneessa pyöreä diagnostiikka pistoke?
        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

        Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

        Comment

        • bmw535-00
          Newbiemmer
          • Jan 2011
          • 15
          • finland

          #5
          kyllä on pyöreä pistoke ja myos kuskin puolen jalkatilassa se obd poistoke. kumpaan pitää käyttää kun lukee vikakoodit ym?

          Comment

          • _nixu_
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 8972
            • Kellokoski

            #6
            Sitä pyöreää. Luulisi että merkkiliikkeessä tietävät mutta
            E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

            Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

            Comment

            • Dunky
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 4929
              • Kotka

              #7
              Originally posted by bmw535-00 View Post
              kyllä on pyöreä pistoke ja myos kuskin puolen jalkatilassa se obd poistoke. kumpaan pitää käyttää kun lukee vikakoodit ym?
              Tätä mä hainkin
              Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

              Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

              Comment

              • WSE1
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 3242
                • Suomusjärvi

                #8
                Originally posted by bmw535-00 View Post
                buusteri
                Ei kai. Toivotaan että asiallinen automaattivaraaja oli kuitenkin kiinni. Jos se pyöreä pistoke on olemassa diagnostiikka kytketään aina siihen, lisänä oleva obd liitin mahdollistaa toki obd testin tekemisen yleistesterillä ilman bmw adapteria.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎