Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 öljypohjantiivisteen vaihto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mapi80
    Newbiemmer
    • Jun 2010
    • 12
    • Finland

E39 öljypohjantiivisteen vaihto

Terve!

Elikkä ajattelin näin ensalkuun kysyä täältä että millainen homma tollaseen 530d -99 on vaihtaa öljypohjantiiviste kun katselin niin vuotaa etureunasta?

Onko parempi viedä huoltoon ku yrittää vaihtaa itse pihassa tunkkien avulla?

Onko jotain huomioitavaa ennenkuin lähtee vaihtamaan? Esim. tarvitseeko konetta nostaa vaihtoa varten vai saako uuden ujutettua jotenkin väliin?

Kiitos vastauksista etukäteen!

• Mapi80
    Newbiemmer
    • Jun 2010
    • 12
    • Finland

Vähissä on vastaukset

Onko porukka täällä tietämätöntä vai laiskoja vastaamaan?

Comment

• Clavurion
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 9138
      • Oulu

Kliketi KLIK
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Bullitt
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 2786
        • Turku

Kova sissi tekee tietty mitä vaan, mutta melko vittumainen vaihtaa lumessa maaten, vai meinasitko odotella kesää? Konetta pitää saada ylös, tai vastaavasti apurunkoa alas. Öljypohja pitää saada kokonaan pois paikaltaan, jos meinaa uuden tiivisteen järkevästi saada yhtenä kappaleena paikalleen.

Comment

• Mapi80
          Newbiemmer
          • Jun 2010
          • 12
          • Finland

Kiitos Clavurion!

Vaikka kuvallinen ohje on tarkka ja selkeä, niin luulen että annan tuon homman jollekin jolla on autonosturi ja lämmin talli

Foorumille vois tulla auton tyyppikohtaisia korjausohjeita esim. E36, E39, E46 ja sen taakse ohjeita mitkä olisi Helppo, Vaativa ja Vaikea -asteikolla.

Tällöin jokainen voisi päätellä aina itse kannattaako hommaa lähtee itse tekemään vai viedä huoltoon.

Vielä kerran, kiitos ja kumarrus!

Comment

• Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

Originally posted by Mapi80 View Post
            Kiitos Clavurion!

Foorumille vois tulla auton tyyppikohtaisia korjausohjeita esim. E36, E39, E46 ja sen taakse ohjeita mitkä olisi Helppo, Vaativa ja Vaikea -asteikolla.

Tällöin jokainen voisi päätellä aina itse kannattaako hommaa lähtee itse tekemään vai viedä huoltoon.
            Kannattaa tutkailla tuota FAQ osiota siellä juurikin on kyseisiä ohjeita.
            Korjauksien vaikeus on melko subjektiivista joten sille luokitukselle en näe käyttöä.

Comment

• Mapi80
              Newbiemmer
              • Jun 2010
              • 12
              • Finland

Kiitos vinkistä!

Originally posted by Muurahainen View Post
              Kannattaa tutkailla tuota FAQ osiota siellä juurikin on kyseisiä ohjeita.
              Korjauksien vaikeus on melko subjektiivista joten sille luokitukselle en näe käyttöä.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎