Moi,
Päivitin vanhan E39:ni (523 vm. -96) uudempaan vuosimalliin 2003 (525 iA Touring), ja samalla tietysti arveluttaa muutama juttu, sillä tälläkin on ajettu jo yli 200 tkm.
Onkohan vesipumput vahvempia näissä loppupään E39:issä ? Vai onko se parasta vaihtaa suosiolla noin 100 tkm välein kuten ennenkin?
Pimennyt takavalo aiheutti ikävän yllätyksen; eihän siihen mitään polttimoa voi enää itse vaihtaa, vai voiko?
Tässä on näköjään käytetty long-life-öljyjä ja vaihtovälit n. 30 tkm luokkaa. Mitä mieltä olette ylipäätään long-life-öljyistä, sillä itsellä ei aikaisemmin kokemusta niistä?
Automaattilaatikko pelaa hienosti, mutta onko siihen syytä joskus vaihtaa öljyt?
Kaikenlaisista asiallisista kommenteista liittyen kyseiseen malliin kiitän jo etukäteen.
Päivitin vanhan E39:ni (523 vm. -96) uudempaan vuosimalliin 2003 (525 iA Touring), ja samalla tietysti arveluttaa muutama juttu, sillä tälläkin on ajettu jo yli 200 tkm.
Onkohan vesipumput vahvempia näissä loppupään E39:issä ? Vai onko se parasta vaihtaa suosiolla noin 100 tkm välein kuten ennenkin?
Pimennyt takavalo aiheutti ikävän yllätyksen; eihän siihen mitään polttimoa voi enää itse vaihtaa, vai voiko?
Tässä on näköjään käytetty long-life-öljyjä ja vaihtovälit n. 30 tkm luokkaa. Mitä mieltä olette ylipäätään long-life-öljyistä, sillä itsellä ei aikaisemmin kokemusta niistä?
Automaattilaatikko pelaa hienosti, mutta onko siihen syytä joskus vaihtaa öljyt?
Kaikenlaisista asiallisista kommenteista liittyen kyseiseen malliin kiitän jo etukäteen.
Comment