Eli potilaana e39 525tds aut. touring vm.97
Aamulla auto toimi normaalisti muuten, mutta vähän ennen töihin pääsyä sammu yhtääkkiä ja lähti hetken päästä käymään. mittari näytti n.10l dieseliä ja pistin sammumisen sen piikkiin kun ennenkin sammunut kun diesel menny alle 15l. ilmansuodatin, naftasuodatin vaihdettu. Työmaalla rupesin tutkimaan abs-tunnistinta kun ei ottanu abs ja asc toimiakseen vaikka uusi anturi vaihdettu. Otin anturin irti ja laitoin uudestaan paikalleen, auto käyntiin ja vieläkään ei abs ja asc toiminu, lähdin ajamaan ja abs/asc rupes toimimaan, tosin abs toimii jotenki hämärästi kun poljin rutisee vaikka ei olis liukastakaan kun jarruttaa??? niin ja kotiin ajellessa sytty abs ja asc valo uudestaan ja auto sammu 6km matkalla 3-kertaa eli ei oikein tunnu vieläkään toimivan. 20l naftaa tankkiin ja lopetti sammuilun, mutta laatikko D-vaihteella vaihtaa kerran isommalle, mutta ei siitä ylöspäin ollenkaan ja pari kertaa kun löi kaasun pohjaan niin 3500rpm kohdalla puutu täysin muttei kuitenkaan päässy sammumaan??? eihän ton abs anturin ronkkimisella pitäis olla vaikutusta tohon laatikon toimintaa??
Laatikko tuntus toimivan samanlailla kun olis 2 vaihde kytkettynä??
Tulikohan isompi remppa eteen???
Autolla ajettu 252tkm ainakin mittarin mukaan
Aamulla auto toimi normaalisti muuten, mutta vähän ennen töihin pääsyä sammu yhtääkkiä ja lähti hetken päästä käymään. mittari näytti n.10l dieseliä ja pistin sammumisen sen piikkiin kun ennenkin sammunut kun diesel menny alle 15l. ilmansuodatin, naftasuodatin vaihdettu. Työmaalla rupesin tutkimaan abs-tunnistinta kun ei ottanu abs ja asc toimiakseen vaikka uusi anturi vaihdettu. Otin anturin irti ja laitoin uudestaan paikalleen, auto käyntiin ja vieläkään ei abs ja asc toiminu, lähdin ajamaan ja abs/asc rupes toimimaan, tosin abs toimii jotenki hämärästi kun poljin rutisee vaikka ei olis liukastakaan kun jarruttaa??? niin ja kotiin ajellessa sytty abs ja asc valo uudestaan ja auto sammu 6km matkalla 3-kertaa eli ei oikein tunnu vieläkään toimivan. 20l naftaa tankkiin ja lopetti sammuilun, mutta laatikko D-vaihteella vaihtaa kerran isommalle, mutta ei siitä ylöspäin ollenkaan ja pari kertaa kun löi kaasun pohjaan niin 3500rpm kohdalla puutu täysin muttei kuitenkaan päässy sammumaan??? eihän ton abs anturin ronkkimisella pitäis olla vaikutusta tohon laatikon toimintaa??
Laatikko tuntus toimivan samanlailla kun olis 2 vaihde kytkettynä??
Tulikohan isompi remppa eteen???
Autolla ajettu 252tkm ainakin mittarin mukaan