Auto 530DAT -02, 195tkm ajettu.
Auto ei ole m-sport mutta siinä on tehtaan sport-alusta
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION
Ilmeisesti siis sama kuin m-sport touringeissa, jos oon oikein ymmärtänyt.
Tällä hetkellä takana alkuperäiset iskarit ja eteen on vaihdettu muutama vuosi sitten uudet tolpat, ehkä myös jouset, jotakin tarviketta. Käytännössä alusta on nykyisellään liian pintakova, kaikki epätasaisuudet tärskyvät alustasta läpi, fiilis on vähän niin kuin olisi liikaa painetta renkaissa. Kovemmassa vauhdissa menee nätimmin.
Keväällä vaihdan tolpat ympäri ja todnäk myös varmuuden vuoksi uudet orkkisjouset eteen. Nyt vaan mietityttää suuresti, paraneeko kyydin liika pintakovuus vai onko kyseessä 227 -alustan ominaisuus Suomen teillä?
Eli kertokaas joilla kokemuksia on, minkälainen tämän alustan mukavuus ja pintakovuus on alkuperäisenä uutena.
Auto ei ole m-sport mutta siinä on tehtaan sport-alusta
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION
Ilmeisesti siis sama kuin m-sport touringeissa, jos oon oikein ymmärtänyt.
Tällä hetkellä takana alkuperäiset iskarit ja eteen on vaihdettu muutama vuosi sitten uudet tolpat, ehkä myös jouset, jotakin tarviketta. Käytännössä alusta on nykyisellään liian pintakova, kaikki epätasaisuudet tärskyvät alustasta läpi, fiilis on vähän niin kuin olisi liikaa painetta renkaissa. Kovemmassa vauhdissa menee nätimmin.
Keväällä vaihdan tolpat ympäri ja todnäk myös varmuuden vuoksi uudet orkkisjouset eteen. Nyt vaan mietityttää suuresti, paraneeko kyydin liika pintakovuus vai onko kyseessä 227 -alustan ominaisuus Suomen teillä?
Eli kertokaas joilla kokemuksia on, minkälainen tämän alustan mukavuus ja pintakovuus on alkuperäisenä uutena.
Comment