Nyt on sillälailla että huomenna mennee leima umpeen ja tarvis käydä katsastamassa auto. Airbagin valo palaa, joten tiedetään että ei se läpi mene. Testerillä se ei lähtenyt pois vaan herjasi jotain semmosta kuin "drivers side firing circuit". Käyn ny hakemassa sen kuukauden lisäajan, mutta kun mielenkiintoa ei ole sitä mihinkään liikkeeseen viedä, jotenka olisiko jotain itse tehtävissä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 airbag valo herjaa
Collapse
X
-
^ Ei prkl taida olla sitä lappua enää korjussa, jotta näkisi sen. Sitä olenkin ajatellut, että mahtaako se nyt rattiin mitenkään liittyä kun siinä vartavasten lukee että "drivers side". Jos apukuskin puolellakin olisi ratti niin sitten olisi asia eri.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View Post^ Ei prkl taida olla sitä lappua enää korjussa, jotta näkisi sen. Sitä olenkin ajatellut, että mahtaako se nyt rattiin mitenkään liittyä kun siinä vartavasten lukee että "drivers side". Jos apukuskin puolellakin olisi ratti niin sitten olisi asia eri.
Apukuskilla on vähintään yksi AirBag, vaikka ratti onkin vain kuskilla...Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
^ Näin. Tarkoitinkin vain, että luulisi että siinä vikakoodissa olisi silloin jotain rattiin viittaavaa, eikä pelkästään tuo mainitsemani teksti. Jos siinä lukee drivers side niin oletettavaa on että kyseinen vikapaikka on myös apukuskin puolella, eikös? Näinollen vika ei olisi ratissa, mutta paskaakos tässä puhun.. tarvii viikonloppuna repiä penkki irti ja kahtella niitä johtoja. Tässä iltavuoro viikolla mittään kerkeiä.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Itsellä hehkui myös ( en luettanut koodeja ) Seuraavaksi lopetti vakkari ja muutkin ratin napeista toimimasta. Pari kuukautta airbag valon syttymisestä rouvan aukaistessa meikkipeilin sammui myös radio...virtalukon pohja vaihtoon ja viat loppui siihen tältä erää. Niin ja takalasin pyyhinkin alkoi toimimaan myös ).
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostTaitaa vika kuitenkin olla oven ja rungon välisessä liittimessä
Auki ja puhdistus.ex: BMW E38 735iA -97
ex: MB W211 E200CDI -03
ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
ex: BMW E39 528iA -96
ex: MB W126 300SE -89
ex: BMW E34 525iAT -95
ex: BMW E36 316iA -91
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View Post^ Näin. Tarkoitinkin vain, että luulisi että siinä vikakoodissa olisi silloin jotain rattiin viittaavaa, eikä pelkästään tuo mainitsemani teksti. Jos siinä lukee drivers side niin oletettavaa on että kyseinen vikapaikka on myös apukuskin puolella, eikös? Näinollen vika ei olisi ratissa, mutta paskaakos tässä puhun.. tarvii viikonloppuna repiä penkki irti ja kahtella niitä johtoja. Tässä iltavuoro viikolla mittään kerkeiä.
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostJaa. No missä on liitin jos se on "oven ja rungon välissä"?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Vuoden 96 malleissa ei ollut etuovien bagejä vakiona, joten jos niitä ei ole lisävarusteena otettu, niin oven liitintä on turha tutkia.
Ja lopetetaan muutenkin se ihmettely. Käyt luetuttamassa ne vikakoodit ja otat pilkun tarkasti tuloksen paperille koodinumeron kera, niin auto saattaa josku tulla kuntoonkin.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment