Moi,
kyseessä 520i, vm99, e39.
Tänään huoltomies totesi autossa olevan lämpimien maiden mallia oleva huohotin, joka saattaa siis helposti jäätyä Suomen pakkasissa. (Kukaan tästä ei aiemmin ole huomauttanut esim. Laakkosella). Ja siis suositteli sen vaihtamista "cold country" versioon.
Kyseessä on kuitenkin alkuperäinen Suomi-auto, joten aloin hieman ihmetellä asiaa eli miten Suomeen on tuotu tuollaisia malleja, jos jäätymisvaara on todellinen ?
Onko muilla kokemuksia omista Suomi-autoista eli millainen huohotin siellä yleensä on ?
JA kuinka realistinen tuo jäätymisvaara oikeastaan on ?
kyseessä 520i, vm99, e39.
Tänään huoltomies totesi autossa olevan lämpimien maiden mallia oleva huohotin, joka saattaa siis helposti jäätyä Suomen pakkasissa. (Kukaan tästä ei aiemmin ole huomauttanut esim. Laakkosella). Ja siis suositteli sen vaihtamista "cold country" versioon.
Kyseessä on kuitenkin alkuperäinen Suomi-auto, joten aloin hieman ihmetellä asiaa eli miten Suomeen on tuotu tuollaisia malleja, jos jäätymisvaara on todellinen ?
Onko muilla kokemuksia omista Suomi-autoista eli millainen huohotin siellä yleensä on ?
JA kuinka realistinen tuo jäätymisvaara oikeastaan on ?
Comment