Itseasiassa ei vaihdettu..ja kyseessä ei ollut sairaskohtaus. Kyseinen kone rempattiin mutta täysin hyvää siitä ei koskaan saatu. Ja kyseessä 70 luvulla syntynyt Kotkasta kotoisin oleva nykyään rakennusalan yrittäjä.
Tiedän kaverin. Nyt en kyllä ole ihan samaa mieltä mutta se siitä
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Minä näin tuon auton kun se oli Tikkurilan automaxissa konerempassa, oli joko loppuvuosi 2004 tai alkuvuosi 2005 :think
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Nytkö sitä ruvetaan nussimaan onko ollu konerempassa vaiko ei... ostaja jos on halunnut osto päätöksen tehdä hintaan mihin hyvänsä niin onko tuolla enää väliä? En ihan aina ymmärrä tätä foorumia...
Jos olen ostanut auton niin minua ainakin kiinnostaa kaikki historiatiedot autosta mitä vain on mahdollista saada... :think
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Autoa myyvä Valkeakoskelainen autoliike ainakin oli ihan mukava. Kertoi edellisten omistajien remonteista ja tuunauksista ja konkursseista. En tiijä mitä mainostettu "huonolla pidolla" tarjoittaa btcf-skallalla, sisusta oli siisti, korissa ei ollut pahoja kolhuja ja autossa on jonkun verran maalattua CF osaa ja KW:n clubsportit. Kone näytti siltä että vanos-, laakeri ja huohotinremppaan joutuu. Niinkuin tuon ikäisessä bemarissa kuuluukin, jos ei oo just tehty.
Siitä vaan realoem kouraan ja osalistaa duunaamaan.
Kaveri varmaan tarkoitti että jos joku alueella asuva, e39 m5:sta tietävä bmw-harrastaja kaikessa ystävällisyydessään kävisi vaikka hänen kanssaan kahvilla, hiukan ajamassa autolla ja tekemässä sellaisen "pintapuolisen" perustsekkauksen autosta..
Tutustuttasi hiukan m5:den saloihin, huomionarvoisiin seikkohin ja mahdollisesti muihin alueen harrastajiin.
Eihän kaiken tarvitse maksaa, eikä kyseisessä tapauksessa olla mitään korjaamassakaan..
Ja eikös "renkaiden potkiminen" ole muutenkin mukavaa puuhaa..
Kysympähän vaan..?
Nyt vähän lämpimämpi vastaanotto, please
Eikä ole tarkoitettu vittuiluna kenellekään joten ei palkokasveja nenään, ok?
Ihme tekstiä taas tältä porukalta. JoniB:ltä asiallinen kommentti, tuollaista apua varmasti tarkoitettiin ja tällaista kaivataan.
Minkä värinen auto oli alunperin? Olisi kiva kuulla tuosta auton historiasta joltakin FAKTAA.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Minkä värinen auto oli alunperin? Olisi kiva kuulla tuosta auton historiasta joltakin FAKTAA.
Fakta tosiaan on että auto on keltainen tehtaalta, piti tarkistaa varustelista aikanaan ihan mielenkiinnosta. Nuo maalatut listat yms on toki järkyttävät.
BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05 ex. 53*BMW
Comment