Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 puhaltimet kettuilee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mestari
    Newbiemmer
    • Jan 2003
    • 14
    • Kouvola

E39 puhaltimet kettuilee

Eli mulla sellanen ongelmat et keskitason puhaltimet ei toimi. Ylös ja alas kyllä puhaltaa ihan nätisti. Talvella autosta vaihdettii puhaltimen moottori ja vastus. Selailin tossa foorumia ja löysin alla olevaa juttua. Voisko kyse olla siitä vai jostain muusta?

Originally posted by -Tapi View Post
    Olen kuullut ja lukenut paljon E39:n etujalkatilassa majailevasta sähköosasta, joka temppuilee "tyyppivikana". Onko ko. osa liitteessä olevassa kuvassa jonka kaappasin ETK:sta? Onko osalle vaihto-ohjetta?

Kaveri tuskastelee mykistyneen puhaltimen kanssa Vantaalla (itse olen keski-suomessa, joten en näe tilannetta..) ja kyselee ohjeita mistä vikaa pitäisi etsiä. Ehdotin tuota siiliä, mutta ei kuulemma löydy sellaista etujalkatilasta. Itselläkään ei ole enää E39:siä, josta voisi katsoa mallia.

tuo osa numero 3 on se kuuluisa siili. Täällä ohjeet vaihtoon: http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html.
  • Mestari
    Newbiemmer
    • Jan 2003
    • 14
    • Kouvola

Eikö kellään kokemusta tollasesta?

Comment

• Mestari
      Newbiemmer
      • Jan 2003
      • 14
      • Kouvola

Koitetaan viel viimisen kerran jos joku osais auttaa

Comment

• superb
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2827

Livedataa pitäs tutkia, tietokoneella näkee läppien asennot. Ilmastointipaneeli mahd. rikki.

Comment

• Antsah
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2009
          • 1776
          • Oulu

Kyllä tuo siili kannattaa kokeilla vaihtaa. Itsellä ainakin sekosi E46 ilmastointi kun oli vioittunut tuo siili. Puhalteli miten sattuu. Helppo tosiaan vaihtaa ja taisi maksaa n.60e

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎