Kävin koeajamassa otsikon autoa, jossa kilsoja alle 150000, ja seuraavia vikoja löytyi, joihin kaipaisin komentteja:
1. Pakoputken päässä on öljyä sen verran, että saa sormen märäksi.
Ei savuta mielestäni ajossa, tosin olin näkevinäni ihan pienen savun kun myyjä peruutti auton ulos.
Auto on seissyt joitakin kuukausia liikkeessä, mutta ei kai tuollaista pitäisi siitä seurata noilla kilsoilla. Joku huohotin ongelmako?
2. Navista en onnistunut saamaan radiota tai cd-boxia päälle ollenkaan.
Enkö vain osaa vai mikä voisi olla, kun vasemman puolen painikkeista ei tuntunut tapahtuvan mitään?
Navigointi toimi ja muihinkin valikoihin pääsi, mutta missään ei mitään musiikiin viittaavaa.
3. Perämurikka aivan märkä. Oli kastellut pakoputkeakin kardaaninpuolelta.
Onko tiivisteet kallista vaihtaa, voiko olla jo rikkonut perää?
4. Kuskin ikkunannostimen napin pohjaan painaminen ei avannut ikkunaa kokonaan auki, vaan nappia piti pitää koko ajan pohjassa. Korjaatuisiko pelkän napin vaihdolla?
5. Kuskin puolelta konehuoneesta minun nenääni haisi hieman kytkimen tai jarrun palamista muistuttavaa hajua.
Haisi mielestäni vain kun kone kävi. En saanut paikallistettua. Mikähän voisi olla?
Mielestäni outoja vikoja tuon ikäisessä huoltokirjallisessa suomi-autossa.
Omaan E39:iinkin verrattuna auto kuitenkin toimi koeajolla moitteetta.
Moottori veti hyvin ja tasaisesti, laatikko toimi hyvin, ei ravista, ei mitään.
Jotain vikoja voisin toki hyväksyä uudessa autossa ja korjata ne, mutta tässä yksilössä kasaantui nyt minulle liikaa.
Olisiko noista jotain helposti korjattavissa tai kuulostaako joku erittäin pahalle?
1. Pakoputken päässä on öljyä sen verran, että saa sormen märäksi.
Ei savuta mielestäni ajossa, tosin olin näkevinäni ihan pienen savun kun myyjä peruutti auton ulos.
Auto on seissyt joitakin kuukausia liikkeessä, mutta ei kai tuollaista pitäisi siitä seurata noilla kilsoilla. Joku huohotin ongelmako?
2. Navista en onnistunut saamaan radiota tai cd-boxia päälle ollenkaan.
Enkö vain osaa vai mikä voisi olla, kun vasemman puolen painikkeista ei tuntunut tapahtuvan mitään?
Navigointi toimi ja muihinkin valikoihin pääsi, mutta missään ei mitään musiikiin viittaavaa.
3. Perämurikka aivan märkä. Oli kastellut pakoputkeakin kardaaninpuolelta.
Onko tiivisteet kallista vaihtaa, voiko olla jo rikkonut perää?
4. Kuskin ikkunannostimen napin pohjaan painaminen ei avannut ikkunaa kokonaan auki, vaan nappia piti pitää koko ajan pohjassa. Korjaatuisiko pelkän napin vaihdolla?
5. Kuskin puolelta konehuoneesta minun nenääni haisi hieman kytkimen tai jarrun palamista muistuttavaa hajua.
Haisi mielestäni vain kun kone kävi. En saanut paikallistettua. Mikähän voisi olla?
Mielestäni outoja vikoja tuon ikäisessä huoltokirjallisessa suomi-autossa.
Omaan E39:iinkin verrattuna auto kuitenkin toimi koeajolla moitteetta.
Moottori veti hyvin ja tasaisesti, laatikko toimi hyvin, ei ravista, ei mitään.
Jotain vikoja voisin toki hyväksyä uudessa autossa ja korjata ne, mutta tässä yksilössä kasaantui nyt minulle liikaa.
Olisiko noista jotain helposti korjattavissa tai kuulostaako joku erittäin pahalle?
Comment