Kyseinen kulkupeli on aikas lailla hengetön etenemään oli sitten kierroksia 1500 tai 4000rpm. eli mistähän lähtisi tuota vikaa purkamaan?
Vikakoodeja antoi:
3505 Glow system
0400 EGR
1260 Delivery pump control system
Keväällä luettu suuttimien korjausarvot kuopion diesel huollossa ja yhden suuttimen arvot aika korkeat, mutta eivät vaihtaneet kun auto starttaa kuitenkin niin hyvin.:think
Vaikuttaako tuo miten radikaalisti tehoihin?
Nyt on varattu merkkiliikkeeseen huoltoon aika, ja epäili heppu puhelimessa että tuo hehkujen ohjainlaite/hehkut rikki niin vaikuttaa tehoihin??
Joten vaihdattaako nuo ja maksaa siitä sen 200-500€ jos auto ei ole yhtään sen pirteämpi tuon jälkeen?
Tuota siirtopumppuakin kuunnellut useampaan kertaan ja ääni on omaan korvaan tasaista surinaa, joten onko pumppu tiensä päässä?
Siinä kirkkaassa letkussa ei näy ilmakuplia eli tankinpumppu ehjä.
Rail paineita mittailtu, tyhjäkäynnillä n.266-307bar ja paikallaan kierrättämällä 3000-3500rpm. nousi paine 560bar. tienoille.
Live dataa ei ole ajossa päässyt lukemaan.
Mites tuo turbon ohjainkello lueskelin että kun auton starttaa, niin pitäs vetää tuo tanko hetkessä kellon sisään, tässä on tangon liike kuin hidastetusta elokuvasta--> turboko sökö?
Jos joltain löytyisi pelivinkkiä näihin ongelmiin, kun tuosta laskee yhteen kustannuksia jos joka osan rupeaa yksitellen arpomalla vaihtamaan, niin saa repullisen varata rahaa mukaan.
Vikakoodeja antoi:
3505 Glow system
0400 EGR
1260 Delivery pump control system
Keväällä luettu suuttimien korjausarvot kuopion diesel huollossa ja yhden suuttimen arvot aika korkeat, mutta eivät vaihtaneet kun auto starttaa kuitenkin niin hyvin.:think
Vaikuttaako tuo miten radikaalisti tehoihin?
Nyt on varattu merkkiliikkeeseen huoltoon aika, ja epäili heppu puhelimessa että tuo hehkujen ohjainlaite/hehkut rikki niin vaikuttaa tehoihin??
Joten vaihdattaako nuo ja maksaa siitä sen 200-500€ jos auto ei ole yhtään sen pirteämpi tuon jälkeen?
Tuota siirtopumppuakin kuunnellut useampaan kertaan ja ääni on omaan korvaan tasaista surinaa, joten onko pumppu tiensä päässä?
Siinä kirkkaassa letkussa ei näy ilmakuplia eli tankinpumppu ehjä.
Rail paineita mittailtu, tyhjäkäynnillä n.266-307bar ja paikallaan kierrättämällä 3000-3500rpm. nousi paine 560bar. tienoille.
Live dataa ei ole ajossa päässyt lukemaan.
Mites tuo turbon ohjainkello lueskelin että kun auton starttaa, niin pitäs vetää tuo tanko hetkessä kellon sisään, tässä on tangon liike kuin hidastetusta elokuvasta--> turboko sökö?
Jos joltain löytyisi pelivinkkiä näihin ongelmiin, kun tuosta laskee yhteen kustannuksia jos joka osan rupeaa yksitellen arpomalla vaihtamaan, niin saa repullisen varata rahaa mukaan.
Comment