Foorumilla joskus tullut eteen etujarrujen suojapellin vaihtoon ohjeet, enpä kyllä löytänyt, ja haku ei tuottanut tulosta. Elikkä, miten on "porukka" vaihtanut kyseisen suojapellin etu jarruihin? Tuskin kuitenkaan ottamalla koko napaa irti/purkamalla laakerointia. Kyseinen toimenpide pitäisi meidän E39:iin tehdä. Kauhee kolina ja rohina kuuluu edestä, todettu että on jarrujen/jarrulevyn suojapelti rikki/irti, totaalisen irti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Etujarrut, suojapelti.
Collapse
X
-
varaosafilmi näyttää että E39ssä olis ruuveilla kiinni pyöränlaakeri"kotelo". Miksi sen irroittamista pitää väistellä?
Tai no ihan sama vaikka olisi perinteinen prässättävä, onnistuu oikeilla työkaluilla ongelmitta..2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Ite otin nuo suojapellit kokonaan pois. Ihan turhat kapistukset jotka keräävät e39:ssä irtokiviä vähän väliä. Nuo navat ovat tosiaan neljällä pultilla kiinni, mut vaatii aika spesiaalin avaimen et saa auki ilman iskaritolpan irrottamista. Iskaritolppa voi taas olla melko lujassa joten hommaa on kivasti tommosten pellien vaihdon takia. Kätevämmin saa pellit asennettua kun rälläkällä poistaa sen lenkin joka menee navan ympäriltä niin voi vaan heittää kiinni. Tosin voivat taas olla herkemmät pärinälle...
Comment
-
Comment