Eli ongelma ois tällainen...Syöttöpumppu vuosi kuin seula, joten otin ja vaihdoin tiivisteet nestepäähän(se iso o-rengas),kansiin en koskenutkaan koska eivät vuoda.Nyt jostain syystä ei enään tule suuttimille polttoainetta..Koslaa on sahattu käyntiin startti savuten mut, ei tippaakaan löpöä. Toimi kumminkin aivan oikein ennen tiivisteiden vaihtoa...Eli mitä helvettiä oikein on tapahtunut?Mielestäni en liikutellut mitään osia pumpun sisällä enkä purkanut pumpusta sisuskaluja...Nyt rupeis olemaan hyvät neuvot kalliita...voisiko olla että syötön määrä on jostain syystä päässyt muuttumaan niin pienelle ettei löpöä tuu??Autona 525 tds touring vm 97..Kaikki apu ois tarpeen..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw 525 tds ei saa polttoainetta....
Collapse
X
-
Oisko päässyt roskaa menemään sisälle?
Itsellä kävi vähä samanlainen oman auton kanssa, kun aloin tiivistämään pumppua. Vaihdoin kaikki tiivisteet kasasin purkukuvien mukaan, mutta käyntiin ei sitten millään.. Vissiin kolmesti käytin sen irti ja levällään, puhdistin, syynäsin ym mutta ei.
Ostin sitten toisen käytetyn pumpun ja sen tiivistin myös. Laakista käyntiin.. Vielä tänäkään päivänä en tiedä mikä meni vikaan... :thinke34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
-
-
Originally posted by joni_wt View PostOisko päässyt roskaa menemään sisälle?
Itsellä kävi vähä samanlainen oman auton kanssa, kun aloin tiivistämään pumppua. Vaihdoin kaikki tiivisteet kasasin purkukuvien mukaan, mutta käyntiin ei sitten millään.. Vissiin kolmesti käytin sen irti ja levällään, puhdistin, syynäsin ym mutta ei.
Ostin sitten toisen käytetyn pumpun ja sen tiivistin myös. Laakista käyntiin.. Vielä tänäkään päivänä en tiedä mikä meni vikaan... :think
Comment
-
-
Originally posted by toni525 View Posten tiiä perkele mikä siinä mättää..kahesti oon jo aukassu ja ei mitään vaikutusta...voiskohan siinä olla joku sähköhässäkkä joka estää löpön pumppaamisen...magneetti venttiili kyllä tomii oikein..voisko ajonesto olla päällä tai jotain.
Vikakoodit kannattaisi kyllä lukea ennen mitään muita toimenpiteitä._______________________________________
F11 530xd touring -13
e46 316i sport -05
ex- e61 525xd touring -09
ex- e39 525d touring -04
* Vikakoodien lukua,livedataa,koodailua yms Haukipudas-Oulu
Comment
-
-
Originally posted by JaskaKoo View PostVikakoodit kannattaisi kyllä lukea ennen mitään muita toimenpiteitä.
E: en ees tiedä miten se on toteutettu mutta sellainen siellä on oltava.. pumpun sähköliitin kunnolla paikallaan yms. mietintään... :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postno tosta koneesta ei ihan hirveesti koodeja irtoa.. sammutinsolenoidi kannattas mun mielestä tarkistaa.
E: en ees tiedä miten se on toteutettu mutta sellainen siellä on oltava.. pumpun sähköliitin kunnolla paikallaan yms. mietintään... :think
sulakkeet olethan katsonut, olikohan tässä mallissa myös siellä vänkärin penkin alla
muutama tähän liittyvä ? (pumpun ja hehkutuksen releiden sulakkeet)_______________________________________
F11 530xd touring -13
e46 316i sport -05
ex- e61 525xd touring -09
ex- e39 525d touring -04
* Vikakoodien lukua,livedataa,koodailua yms Haukipudas-Oulu
Comment
-
-
Originally posted by JaskaKoo View Postsulakkeet olethan katsonut, olikohan tässä mallissa myös siellä vänkärin penkin alla
muutama tähän liittyvä ? (pumpun ja hehkutuksen releiden sulakkeet)
Comment
-
Comment