Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 Sylkee nesteet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lunideth
    Bimmer Rookie
    • Apr 2007
    • 80

    #31
    Kulmaliitin on hieno asia, mutta tietääkö joku mikä on normaali lämpötila 535 koneessa? Ja mihin asti se voi nousta ajon aikana?
    ..::Bmw & Metal Forever::..

    Comment

    • Timelord
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2010
      • 504
      • Loimaa

      #32
      Originally posted by Lunideth View Post
      Kulmaliitin on hieno asia, mutta tietääkö joku mikä on normaali lämpötila 535 koneessa? Ja mihin asti se voi nousta ajon aikana?

      Ainakin itsellä M62B44-koneessa bluetooth-vikakoodinlukijamikälie on näyttänyt ajossa arvoja 103-105c.
      Joistain aikaisemmista postauksista tulkinnut että se olis normaali lämpötila kasikoneessa...
      Viisaammat vahvistakoon.
      W201 2,5D
      W123 280ce
      E21 316
      ex-E60 530ia
      ex-E53 4,4i
      ex-E39 523i
      ex-E34 520ia
      ex-E21 318i

      Comment

      • Sami_R
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2007
        • 276
        • Kurikka

        #33
        Originally posted by Lunideth View Post
        Kulmaliitin on hieno asia, mutta tietääkö joku mikä on normaali lämpötila 535 koneessa? Ja mihin asti se voi nousta ajon aikana?
        Kyllä noi sinun havannoimat 95-107 asteen lämpötilat on ne normaalit lämpötilat. Termari tuntuis siis toimivan niinkuin pitääkin...ja lämpömittari myös.

        PS. Olethan huomannut että lämpömittari näyttää normaalia lämpötilaa (eli viisari suoraan ylöspäin) jo vaikka salavalikossa lämpötila on vasta ~75 astetta. Sekin on täysin normaalia.
        BMW F11 520d -11
        MINI Cooper D -11
        BMW E90 318i -11
        BMW E90 318i -06

        Ex:
        BMW E46 316i -04
        E70 X5 3.0sd M-Sport -08
        E46 325iA -03
        E39 540iA Individual Limonit Metallic -99

        Comment

        • santtuzz
          BTCF Member
          • Jun 2006
          • 132
          • Riihimäki

          #34
          Jos kerran nesteet pysyy sisällä,lämmöt normaalit, niin mikä tässä autossa on vielä ongelmana?
          Sekö,että letkut ovat lämpimiä/kuumia?
          E39 525i M-Sport -00 & E30 325i Cabrio
          E30 316i -89 M50
          E60 530ia M-Sport -04
          E36 316i -94
          E39 540ia -97
          E39 528i touring -97
          E36 328i touring -95
          E34 525i -92
          E30 316i -89

          Comment

          • Lunideth
            Bimmer Rookie
            • Apr 2007
            • 80

            #35
            Originally posted by santtuzz View Post
            Jos kerran nesteet pysyy sisällä,lämmöt normaalit, niin mikä tässä autossa on vielä ongelmana?
            Sekö,että letkut ovat lämpimiä/kuumia?
            Joo molemmat vaikuttavat yhtä kuumilta... mutta silloihan se tarkoittaisi että syylari ei toimi ja kone ylikuumenisi, Vai olenko väärässä?
            ..::Bmw & Metal Forever::..

            Comment

            • Risto113
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2005
              • 1204
              • GrassLake

              #36
              Originally posted by Lunideth View Post
              Joo molemmat vaikuttavat yhtä kuumilta... mutta silloihan se tarkoittaisi että syylari ei toimi ja kone ylikuumenisi, Vai olenko väärässä?
              Älä mieti liikaa nyt niitä letkuja...
              Jos mittari jököttää pystyssä ja nesteet pysyy sisällä => ainetta tankkiin ja kovaa ajoa

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎