Announcement

Collapse
No announcement yet.

525tds "97

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smokend
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 172

    525tds "97

    dodiin jälleen palailen saman ritsan ongelma laatikkoon. Tällä kertaa vuorossa on käynnistys ongelma joka muodostui tavallaan aivan puskista!

    Auto on oikutellut kylmänä käynnistellessä sen verran että muutaman sekunnin on hakenut sitä oikeaa käymistilaansa jonka jälkeen toiminut aivan moitteetta sekä myös lämpimänä no problemo.

    La auto teki seuraavaa: aamulla klo 6.00 starttasin ja starttasin ja starttasin mutta ei syty. muutaman kerran hehkutus ja uudelleen mutta ei .... lisää hehkua ja avòt körkörkör:hän se sanoi ja taas mentiin.

    La illalla samajuttu sahattiin niin perkeleesti että lähti mutta lähti kumminkin

    su päivällä ei enään lähtenyt. olen soitellut vian perässä ja tutkinut pellin alle jo jonkin kerran ja seuraavia on tutkittu/arvailtu

    löpöä? saako: kirkkaasta putkesta tulee kamaa heti kun laittaa virrat
    löpö vuotoja?: silmällä ei näy eikä nenällä haise.
    jakoketju pompannut? en ole saanut tarkistettua ajoitusta
    anturi vika?
    hehkupuoli ei toimi? hehkut vaihdettu huhtikuussa
    sulake? tarkistettu
    ajonesto? : putkesta tulee ainakin savua käynnistelyssä.


    mutta miten te arvon suuret bimmerien ruuvaajat! mikä on teidän arvio moisesta? paaluun vai tielle? eli juostaanko vai mennäänkö taksilla töihin 140km heheh

    mutta tosiaan kertokaa jos mieleen jotain pupsahtaa
    Nykyinen - F11 M550D `13

    Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97

    Projektina - 66" Dart
  • mikko78
    Newbiemmer
    • Sep 2011
    • 24
    • JAALA, kouvola

    #2
    Originally posted by Smokend View Post
    dodiin jälleen palailen saman ritsan ongelma laatikkoon. Tällä kertaa vuorossa on käynnistys ongelma joka muodostui tavallaan aivan puskista!

    Auto on oikutellut kylmänä käynnistellessä sen verran että muutaman sekunnin on hakenut sitä oikeaa käymistilaansa jonka jälkeen toiminut aivan moitteetta sekä myös lämpimänä no problemo.

    La auto teki seuraavaa: aamulla klo 6.00 starttasin ja starttasin ja starttasin mutta ei syty. muutaman kerran hehkutus ja uudelleen mutta ei .... lisää hehkua ja avòt körkörkör:hän se sanoi ja taas mentiin.

    La illalla samajuttu sahattiin niin perkeleesti että lähti mutta lähti kumminkin

    su päivällä ei enään lähtenyt. olen soitellut vian perässä ja tutkinut pellin alle jo jonkin kerran ja seuraavia on tutkittu/arvailtu

    löpöä? saako: kirkkaasta putkesta tulee kamaa heti kun laittaa virrat
    löpö vuotoja?: silmällä ei näy eikä nenällä haise.
    jakoketju pompannut? en ole saanut tarkistettua ajoitusta
    anturi vika?
    hehkupuoli ei toimi? hehkut vaihdettu huhtikuussa
    sulake? tarkistettu
    ajonesto? : putkesta tulee ainakin savua käynnistelyssä.


    mutta miten te arvon suuret bimmerien ruuvaajat! mikä on teidän arvio moisesta? paaluun vai tielle? eli juostaanko vai mennäänkö taksilla töihin 140km heheh

    mutta tosiaan kertokaa jos mieleen jotain pupsahtaa
    minun on huono huudella kun oon itekkin vasta elämäni ensimmäisen bmw:n ostanu... mut jos minä oisin sinä niin irrottasin sen hehkujen kiskon pois paikoltaan.. voihan se tietty olla joka hehkulle omat piuhansa... kaikki kumminkin hehkuilta irti.. ja sit sulla on jonkin näkönen akkulaturi niin hipase hehkujen nastaan mihistä irrotitt johdon/kiskon.. eli maa kaapeli moottorin runkoon ja plus jokaisen hehkun päähän jos näet yhdistäessä kipinän niin se heh ku on tod näk kunnossa... mut kaikki hehkut pitää olla irtikytkettyjä ennenkun kokeilet... ja HUOM MAX 20 sekunttia per hehku muuten saattaa ehjäkin hehku palaa
    Mikko Pääkkönen

    Comment

    • Smokend
      Bimmer Rookie
      • Aug 2005
      • 172

      #3
      jepulis jokaiselle hehkulle on omat piuhat. ja nyt on tarkistettu että toimivat. tosin ei tällä kyseisellä tavalla =)
      Nykyinen - F11 M550D `13

      Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97

      Projektina - 66" Dart

      Comment

      • Raine
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 2603
        • N/A

        #4
        .........
        Last edited by Raine; 19-06-2013, 14:58.
        ///Motorporot

        Comment

        • Smokend
          Bimmer Rookie
          • Aug 2005
          • 172

          #5
          taas olisi pitänyt enemmän omaa järkeä kuunnella.... hehkuille ei tule virtaa. missä on sulake? tai missä on ohjainboxi? onko itse boxissa sulake myös?
          Nykyinen - F11 M550D `13

          Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97

          Projektina - 66" Dart

          Comment

          • Smokend
            Bimmer Rookie
            • Aug 2005
            • 172

            #6
            missä on rele noille hehkuille?
            Nykyinen - F11 M550D `13

            Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97

            Projektina - 66" Dart

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8262
              • Järvikylä (Nakkila)

              #7
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • Smokend
                Bimmer Rookie
                • Aug 2005
                • 172

                #8
                tack tack.... oisko hintaa jossain moiselle?
                Nykyinen - F11 M550D `13

                Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97

                Projektina - 66" Dart

                Comment

                • Smokend
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2005
                  • 172

                  #9
                  ritsa rokkaa jälleen!!!! Kävin kaikki piuhat hehkuille läpi ja olivat osittain murtuneen ja hapettuneet matkalla releeltä hehkuille... pikku vaihtooperaatio ja taas mennään
                  Nykyinen - F11 M550D `13

                  Ex= e61 `04 535D M-sport (satinblack) e39 `99 530d - manuaali - e39 `97 525 tdsa "ritsa", e36 328 M-Sport "97

                  Projektina - 66" Dart

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎