105-110 km/h kun vauhti nii inhottava tärinä/tutina päällänsä tossa muutaman samanlaisen 39sin omistajan kans jutellu ja samaa heilläkin...varmaa tästä löytyy täältä juttuu mut ku jaksa kaikkee selata
Vaihoin viime vkolla bemmii uuet kummit jo taitaa olla kyseisen mallin "ominaisuus" tossa ykskin kaveri vaihtanu renkaita ja vaikka mitä ja aina vaan tärisee..ärsyttävää ku toi tärinä just tossa todellisen vauhdin ollessa 100-105...pitää siis ajaa joko tosi hiljaa tai si heleveti lujaa
ostin hölmöyksissä omaan e39:siin halvimmat renkaat mitä löytyy taakse,niin johan rupes tutisemaan vaikka on oikein laitettu vanteelle ihan slicksit falkenit ei tutisuttanu yhtään
P.s taitaa olla vittumaine homma vaihtaa noi kelkan puslat? Aikaa menee...siis kaljaa kuluu:think vai mitä sanoo rantas veljekset simppa ja henkka
Niiden puslien vaihtoon menee ensi kertalaiselta tasamaalla pihalla n. 3 tuntia. Jos on puslien vaihtoo tehdyt kunnolliset ulosvetäjät. Ilman oikeita työkaluja ei kannata edes yrittää...
Tutina pienevät todella paljon kun hela jumpan viitsii tehdä.
Mistäs muuten niitä Meylen hyviä puslia tuohon saa sopivasti? :think
Dunky niitä mainosti kun niillä kävin lukemassa koodeja, pitäis tulla käymään jossain välissä taas ne vilkut laittaan vilkkumaan ja ja se edellisen kerran korvaus vaivannäöstä...
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
105-110 km/h kun vauhti nii inhottava tärinä/tutina päällänsä tossa muutaman samanlaisen 39sin omistajan kans jutellu ja samaa heilläkin...varmaa tästä löytyy täältä juttuu mut ku jaksa kaikkee selata
Varsinainen tärinän synnyttämä vika on huoltamattomat jarrut, eli napojen ja levyjen välissä ruostetta ja satulat jumittavat.
Heikossa hapessa olevat takakelkan ja tukivarsien puslat sitten korostavat ongelmaa. Pelkällä puslaremontilla itse ongelma ei poistu, mutta saattaa hetkeksi jopa hävitä. Itse ongelma ei siis poistu kuin täydellisellä jarrujen purulla ja huollolla.
Renkaiden erilaiset rakenteet myös korreloivat ko.ongelmaa eri tavoin, mutta itse sylttytehdas on jarruissa.
:think ookoo,tsekataan ku ehtii, ku sais sen ny ees eka lähteen käyntiin ja hoitaan omalla autolla työkeikat...ettei anopin autolla tarvis kokoaikaa ajella
Comment