Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 iskareista ja asentoantureista?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • snakerock
    Bimmer Rookie
    • Jul 2011
    • 48
    • Pohojois-Pohojanmaa

    e39 iskareista ja asentoantureista?

    Moro!

    Vaihoin iskarit etteen tuohon e39 tourinkiin ja semmosia juttuja ihimettelin ku eesä ei ollu ku vänkärin puolella alatukivarresa semmonen tanko joka oli nivelellä mustasa pienesä kotelosa kii ilimeisesti se on asentoanturi valoja varten, eli kuulusko niitä olla molemmin puolin autua? Sitte toinen juttu on semmonen ku muistelin että joku täälä foorumilla kehotti laittaa iskarit oikiaan asentoon eli käsitin että tarkoitti alapään jousilautasen asentoa, onko sillä merkitystä misä asennosa se on? Nii joo olihan se vielä yks juttu eli jarrupaloille ei menny ku kuskin puolella piuha joka ilimeisesti ilimottaa ku palat on loppu, niin kuulusko nämä olla molemmin puolin tai joka nurkasa?
  • Pexi_87
    Bimmer Rookie
    • Feb 2011
    • 86
    • Kangasala

    #2
    Saa kirjoittaa ihan suomen kieltä. Valojen korkeustunnistimet on vain oikealla puolella autoa, jarrupalojen kuluneisuustunnistimet on vasemmalla edessä ja oikealla takana.

    Comment

    • Samppae39
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2009
      • 1590
      • Vähäkyrö

      #3
      Suomeahan tuo jantteri kirjottelee, wats te roplem? :think

      Kyllähän niiden jousilautasten asennolla on väliä, ei kai niitä muuten olis merkattu selvästi.

      Comment

      • snakerock
        Bimmer Rookie
        • Jul 2011
        • 48
        • Pohojois-Pohojanmaa

        #4
        Joo kyllä täsä suomia yritettään vääntää! No nyt sitte tarvis saaha tietää mikä se oikia asento on nuille iskareille ja minkälaiset ne merkit on? Kiitoksia jo saaduista vastauksista.

        Comment

        • Bmw Dreamer
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 2762
          • Kouvola

          #5
          Nii olikos se takanakin oikealla, tuo korkeustunnistin? Muistelin vaan et ois ollu just korkeustunnistin ja jarrujenkuluneisuudentunnistimet ristiin... :think Ei sillä väliä, mut tuli vaan mieleen, et ihan kun ois takana vasemmalla tuo korkeusanturi.

          Kai sitä murretta saa vääntää täälläkin?
          BMW 520d Touring '06 314tkm
          BMW 530D Touring '99 552tkm
          BMW 320da Touring '02 427tkm
          Volvo V70 D5 '02
          Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
          Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
          Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

          Case IH 5140 Maxxum

          Comment

          • Samppae39
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2009
            • 1590
            • Vähäkyrö

            #6
            Originally posted by snakerock View Post
            Joo kyllä täsä suomia yritettään vääntää! No nyt sitte tarvis saaha tietää mikä se oikia asento on nuille iskareille ja minkälaiset ne merkit on? Kiitoksia jo saaduista vastauksista.
            Perhana, ku en ihan tarkkaan muista, mutta iskareissa on kirjaimet R ja L. Kirjain tulee muistaakseni kyseisen puolen sen sauman kohdalle, joka on siinä kiristyspultin vieressä pyärän ripusuksessa.

            Comment

            • Juize
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2010
              • 231
              • Joensuu

              #7
              Originally posted by Samppae39 View Post
              Perhana, ku en ihan tarkkaan muista, mutta iskareissa on kirjaimet R ja L. Kirjain tulee muistaakseni kyseisen puolen sen sauman kohdalle, joka on siinä kiristyspultin vieressä pyärän ripusuksessa.

              Täältä näkyy mihin kohtaan nuo L ja R kirjaimet käännetään: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/07/83
              G31 530e -21 M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
              ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
              ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
              ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic

              Comment

              • Bemaristi
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2002
                • 240
                • Kaarina

                #8
                Kannattaa myös varmistaa että iskari menee pohjaan asti, vaikka olka-akselia tunkkaamalla.

                Comment

                • snakerock
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2011
                  • 48
                  • Pohojois-Pohojanmaa

                  #9
                  Kiitoksia palijo teille vastanneille! Tää on loistava juttu ku täältä saa apua asiantuntijoilta niin pystyy itekki tekkeen jotaki tuolle Bemulle!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎