Announcement

Collapse
No announcement yet.

530d -01 ja (kadonneen)ahtopaineiden metsästys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • schwarze
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2004
    • 2017
    • Kangasala

    #16
    Originally posted by peto2 View Post
    vesipumppu, siirtopumppu, ja turbo lienee yleisempiä mutta tosiaan sitä koitin sanoa että 200tkm ajettu turbo on yhtä arvokas kuin rikkinäinen turbo.



    ?
    ei pala niin helposti kun vaihtaa vuotavan putken/letkun :think
    No ei. Etähallinta ja kaukoparannus on syvältä. Yritellään kumminkin Peto2, sulla on hyvä asenne!
    Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
    Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

    Comment

    • tarke
      Bimmer Rookie
      • Jan 2009
      • 73
      • Ikaalinen

      #17
      Päätin sitten ostaa uuden turbon, tuleepahan bilikaan jotain muutakin uutta kuin kuski. Eipähän tarvitse kikkailla.
      Vaihto menee takuuseen. Ja tällä kertaa olin koeajolla völjyssä.

      Comment

      • tarke
        Bimmer Rookie
        • Jan 2009
        • 73
        • Ikaalinen

        #18
        No nyt on prränd nyy mutka putkessa ja kyllä on hiljanen....pyöriiköhän se ollenkaan!! Kyl ny kelpaa odotella seuraavaa hajoavaa paikkaa.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎