Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 alkup. varashälytin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Shadow-line
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2004
    • 245
    • Pirkanmaa

E39 alkup. varashälytin

Pystyyköhön hälytys sireenin ääntä muuttelemaan itse/verstaalla? Eli onko ääniä erilaisia valmiina, ja niitä sitten mieltymyksen mukaan vaihtaa :lol:

Autossa vm-97 on siis orkkis hälläri, toi nykyinen ääni aiheuttaa vain surullisia pään pudistuksia :(
  • S.P.R
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1009
    • Oulu area

???

Ainakaan ohjekirjassa ei muistaakseni ole mainintaa moisesta...

Comment

• Kentsu
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 1397
      • Tuusula

Olisiko jollakulla kokemusta alkup. hälärin jälkiasennuksesta?
      Ex: 523iA '97, 520iA '89
      /// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"

Comment

• KFZ-Koenig
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 2900

Originally posted by Shadow-line
        Pystyyköhön hälytys sireenin ääntä muuttelemaan itse/verstaalla? Eli onko ääniä erilaisia valmiina, ja niitä sitten mieltymyksen mukaan vaihtaa :lol:

Autossa vm-97 on siis orkkis hälläri, toi nykyinen ääni aiheuttaa vain surullisia pään pudistuksia :(
        Huoltovalikosta voi muuttaa ääntä itse: jatkuva/katkonainen. Täältä ohjeet: http://www.btcf.fi/forum/showthread....t=salavalik%2A

Originally posted by Kentsu
        Olisiko jollakulla kokemusta alkup. hälärin jälkiasennuksesta?
        Tuosta pitäisi olla olemassa ihan bemarin oma ohje pdf:nä jälkiasennuksia varten. Löytyy EBA-ohjelmasta tai netistä jostain. Ohjeesta näkee mitä osia ja johtoja tarvii ja miten se kytketään.
        Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎