Onkohan kenelläkään kokemuksia seuraavanlaisista oireista.
Auto E39 525i touring -02 automaattiaskilla. Autosta ilmeisesti kilahti ABS ohjausboksi nyt lopullisesti (on käynyt korjauksessa muutama kk sitten). Samassa rytäkässä syttyi vaihteiston varoitusvalo ja laatikko heitti itsensä vikatilaan = vain 3-vaihde toimi! Vikatila kuitenkin poistui koodien nollauksen myötä ja vaihteisto toimii seuraavaa orastavaa ongelmaa lukuunottamatta normaalisti:
Kun autolla jarruttaa esim. liikennevaloihin tai ylipäätään pysähtyy, kierrokset käyvät juuri ennen pysähtymistä todella alhaalla, joskus tuntuu että moottori lähes sammuu ja auto "täryyttää" voimakkaasti. Sen tuntee todella selkeästi. Laatikko koko ajan D-asennossa. Huomasin jo pari kk sitten, että kierrokset käyvät hieman normaalia alhaisempana, mutta ei häiritsevästi.
Onko öljynvaihto edessä? Kytkinpakan vaihto? Pankin ryöstö? Auton myynti?
Auto E39 525i touring -02 automaattiaskilla. Autosta ilmeisesti kilahti ABS ohjausboksi nyt lopullisesti (on käynyt korjauksessa muutama kk sitten). Samassa rytäkässä syttyi vaihteiston varoitusvalo ja laatikko heitti itsensä vikatilaan = vain 3-vaihde toimi! Vikatila kuitenkin poistui koodien nollauksen myötä ja vaihteisto toimii seuraavaa orastavaa ongelmaa lukuunottamatta normaalisti:
Kun autolla jarruttaa esim. liikennevaloihin tai ylipäätään pysähtyy, kierrokset käyvät juuri ennen pysähtymistä todella alhaalla, joskus tuntuu että moottori lähes sammuu ja auto "täryyttää" voimakkaasti. Sen tuntee todella selkeästi. Laatikko koko ajan D-asennossa. Huomasin jo pari kk sitten, että kierrokset käyvät hieman normaalia alhaisempana, mutta ei häiritsevästi.
Onko öljynvaihto edessä? Kytkinpakan vaihto? Pankin ryöstö? Auton myynti?
Comment