Announcement

Collapse
No announcement yet.

Peilit hakusessa e39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sja4510
    Bimmer Rookie
    • Nov 2010
    • 64
    • Suomi

Peilit hakusessa e39

e39 530 da -01 kyseessä. Toinen sivupeili hävisi ja toisessa särö. Ovat ilmeisesti asennettu jälkeenpäin kun ei mitään lämmitystä yms. ja piuhat teipattu peilin takaa. Alhaalla kuvia auton peilistä.
    Oli kiinni sillä alaosassa olevalla vipumekanismilla.

Kysymys kuuluukin, sopiiko esim tälläiset electrochromic peilit http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...m=330667819602 näiden vanhojen paikalle?
    Attached Files
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Sopii ne.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• sja4510
      Bimmer Rookie
      • Nov 2010
      • 64
      • Suomi

Originally posted by buksin-1 View Post
      Sopii ne.
      Sopi hyvinkin

Kiitoksia Buksin

Comment

• Tomppeli
        Bimmer Rookie
        • Apr 2013
        • 59
        • Kokkola

Originally posted by sja4510 View Post
        Sopi hyvinkin

Kiitoksia Buksin

Oon tässä katsellu ebaystä peilejä ja maksaa ihan murto-osan mitä suomesta, taitaa saada n.50€:lla pari peiliä.

Minulla on siis lämmitettävät sähköpeilit muistilla (muistilla pitäisi säätyä siis sähköpenkit ja peili myös) ja vissiin itsestään himmentyvät. Toisesta on neste valunut ihmeellisesti melkeen puoleenväliin.

Autoni on E39 520d farmari -00. Näyttää olevan bmwfans.infon mukaan valmistenumerolla kun hakee 6/1999 tehty auto.

Osaisko joku viisaampi katsoa onko noista ebayn peileistä mikään autooni sopiva ja että niissä olisi lämmitys ja muistiominaisuus myös, mutta itsestään himmennyksiä en tarvis välttämättä.
        BMW 520d -00 touring

Comment

• Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

Originally posted by Tomppeli View Post
          Oon tässä katsellu ebaystä peilejä ja maksaa ihan murto-osan mitä suomesta, taitaa saada n.50€:lla pari peiliä.

Minulla on siis lämmitettävät sähköpeilit muistilla (muistilla pitäisi säätyä siis sähköpenkit ja peili myös) ja vissiin itsestään himmentyvät. Toisesta on neste valunut ihmeellisesti melkeen puoleenväliin.

Autoni on E39 520d farmari -00. Näyttää olevan bmwfans.infon mukaan valmistenumerolla kun hakee 6/1999 tehty auto.

Osaisko joku viisaampi katsoa onko noista ebayn peileistä mikään autooni sopiva ja että niissä olisi lämmitys ja muistiominaisuus myös, mutta itsestään himmennyksiä en tarvis välttämättä.
          Jos sulla peilirungot yms hyvät niin osta vain uusi lasi. Muisti on peilinmoottorissa, ei lasissa.

Comment

• Tomppeli
            Bimmer Rookie
            • Apr 2013
            • 59
            • Kokkola

Originally posted by Bmw Master View Post
            Jos sulla peilirungot yms hyvät niin osta vain uusi lasi. Muisti on peilinmoottorissa, ei lasissa.

Itse asiassa oon niitä kovasti katsellutkin mutta kun niitäkin näyttää olevan niin monentyyppisiä. Mitä siinä lasissa pitää ottaa huomioon??
            Kiinnitys??
            BMW 520d -00 touring

Comment

• Bmw Master
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 13155
              • Kokomo

Originally posted by Tomppeli View Post
              Itse asiassa oon niitä kovasti katsellutkin mutta kun niitäkin näyttää olevan niin monentyyppisiä. Mitä siinä lasissa pitää ottaa huomioon??
              Kiinnitys??
              Lasia on kahta mallia. Suorakaiteen mallinen 15,5cm pitkä ja toinen malli jossa toinen pääty puolipyöreä 16,5cm pitkä. Jotkut lasit on huonoja, kannattaa ostaa top quality maininnalla tai joku semmoinen.

Comment

• Tomppeli
                Bimmer Rookie
                • Apr 2013
                • 59
                • Kokkola

Originally posted by Bmw Master View Post
                Lasia on kahta mallia. Suorakaiteen mallinen 15,5cm pitkä ja toinen malli jossa toinen pääty puolipyöreä 16,5cm pitkä. Jotkut lasit on huonoja, kannattaa ostaa top quality maininnalla tai joku semmoinen.

Kiitoksia neuvoista, nyt ei sitten kun tilaamaan pelkät peiliosat. Auto tuli juuri sisäpesusta, pikkuhiljaa pala palalta konnostetaan ja fiksataan auto ja hymy sen kun levenee. On tullu tilailtua monenlaista tässä parin päivän aikana ympäri maailmaa ja isompaa huoltoa pukkaa sitten ensi viikon lppupuolella. Vaihdetaan monenmoista pienempää ja vähän isompaa osaa. Laitetaan lähes hyväkuntoinen auto "täysin" kuntoon.

EDIT: No nyt lähti tilaukseen molemmat peililasit yhteensä 46€. Sitten vaan jännittämään että varmasti tuli oikeanlaiset..
                Last edited by Tomppeli; 10-04-2013, 18:03. Reason: Lisäys
                BMW 520d -00 touring

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎