elikkäs e39 bemun lämmöt alle puolen välin ajossa että paikallaan. eli termostaatissa vikaa luultavasti mutta termarikoteloita kaksi et kumpaanko kannattais ekana koittaa vaihtaa termostaatti??: Think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
termostatti vika??
Collapse
X
-
Originally posted by nortzu View PostTermarikoteloita kaksiNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
-
-
Kyllä on mikäli auto on -9/98 jälkeen valmistettu ja näin voisi olettaa kun katsoo ketjun aloittajan sigua :think
Vika on kyllä termostaatissa eli paketti (kuvassa osa numero 4) vaihtoon ja homma kunnossa, tuossa TU-koneessahan ei ole edes sitä vanhemman M52:sen ilmasurumbaaNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostKyllä on mikäli auto on -9/98 jälkeen valmistettu ja näin voisi olettaa kun katsoo ketjun aloittajan sigua :think
Vika on kyllä termostaatissa eli paketti (kuvassa osa numero 4) vaihtoon ja homma kunnossa, tuossa TU-koneessahan ei ole edes sitä vanhemman M52:sen
ilmasurumbaavaan 520: D ja siiinä on vierekkäin kaksi termostaatin koteloa ja täältä foorumilta joskus lueskellut et oliskin kaks terostaattia...
Comment
-
-
Originally posted by nortzu View Postkyseessä ei oo tällä kertaa toi 528vaan 520: D ja siiinä on vierekkäin kaksi termostaatin koteloa ja täältä foorumilta joskus lueskellut et oliskin kaks terostaattia...
Comment
-
-
Originally posted by nortzu View Postkyseessä ei oo tällä kertaa toi 528vaan 520: D ja siiinä on vierekkäin kaksi termostaatin koteloa ja täältä foorumilta joskus lueskellut et oliskin kaks terostaattia...
- F20 Lci 118d B47 -16 & Z900 Kawasaki -22
- MB s205 220cdi -15
- Volvo s80 2.5t -07
- mb s211 280cdi -08
- e46 320i -03
- e36 323i M-Sport tori-coupe -97
- e46 320d Individual "m-sport" -04
- e39 525i -01
Comment
-
-
Originally posted by nortzu View Posteli kone on M52B20. ja sentakia mietin vaan ku tääl on puhuttu jostain ns.päätermostaatista ja yleensä se vika ei kuulemma oo siinä vaan jossai hiton toisessa termostaatissasentakia ajattelin jos joku tietäis et onks tässä vehkeessä niitä kaks et vaihtais kummakki si kerralla
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by nortzu View Posteli kone on M52B20. ja sentakia mietin vaan ku tääl on puhuttu jostain ns.päätermostaatista ja yleensä se vika ei kuulemma oo siinä vaan jossai hiton toisessa termostaatissasentakia ajattelin jos joku tietäis et onks tässä vehkeessä niitä kaks et vaihtais kummakki si kerralla
Comment
-
Comment