E39 525 Dieselvero?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tommi M
    replied
    Originally posted by guboda View Post
    minkälaisia verolappuja postista tipahtelee
    Mulla on 525D -02 elikkä päästöjen mukaan verot

perusvero vuodessa 138,348e
    käyttövoimavero on 1,320e/päivä vero oli viimevuonna 1,608e/päivä

Halpaa ku saippua

Leave a comment:

• Bmw Dreamer
    replied
    reilu 200e 4x vuodessa.

Leave a comment:

• guboda
    replied
    Originally posted by tron2200 View Post
    Minulla sattuu olemaan juuri tuollainen automaatti. Olen mitannut kulutusta tankkauksista ja matka-ajossa talvella kulutus on noin 7l/100km lumisilla teillä, joissa noin puolet on satasen rajoitusta. Kaupunkiajossa 10km työmatkaa suuntaansa, muutamat liikennevalot välillä, on kulutus ollut siinä 10-11l/100km. Viime aikojen pakkaset näköjään vähän nostavat kulutusta.

Leave a comment:

• tron2200
    replied
    Minulla sattuu olemaan juuri tuollainen automaatti. Olen mitannut kulutusta tankkauksista ja matka-ajossa talvella kulutus on noin 7l/100km lumisilla teillä, joissa noin puolet on satasen rajoitusta. Kaupunkiajossa 10km työmatkaa suuntaansa, muutamat liikennevalot välillä, on kulutus ollut siinä 10-11l/100km. Viime aikojen pakkaset näköjään vähän nostavat kulutusta.

Leave a comment:

• Harri G
    replied
    No enhän minä tiedä päästöjä kun en omista tommosta,hankkimassa olen ehkä,vuosimalli 96,97 98 ja tourinkia,lähinnä kiinnosta minkälaisessa haitarissa mennään.
    Ennen 2000 menee kokonaismassan mukaan. Mulla muistaakseni rapiat 400 euroa nyt 320d:ssä.

Eli sulla tds hakusessa jos tuon ikäinen. Varmaan manuaalina pääsee matkassa johonkin 7 litran hujakoille. Automaatti lisää tuon tds:n kanssa kulutusta reippaasti.

EDIT: Eli tarkan veron voit laskea 5,5cent x alkava 100kg kokonaismassaa x 365 päivää

Eli jos Kokonaismassa sedanilla 2175kg, touringilla 2320kg, verot 442 tai 482 euroo. + Sitten se normivero päälle.
    Last edited by Harri G; 13-02-2012, 14:34.

Leave a comment:

• guboda
    replied
    No enhän minä tiedä päästöjä kun en omista tommosta,hankkimassa olen ehkä,vuosimalli 96,97 98 ja tourinkia,lähinnä kiinnosta minkälaisessa haitarissa mennään.

Leave a comment:

• intfreak
    replied
    Vuosimalli (co2 päästöt) ja kokonaismassa?

Leave a comment:

• guboda
    started a topic E39 525 Dieselvero?

E39 525 Dieselvero?

Eli arvon asiantuntijat kertokaahan mitä maksaa käyttövoimavero vai mikä lie tommoseen bemmiin vuodessa tänäpäivänä???
    Ja sittenpä vielä minkälaisia kulutuksia teillä,tankki lienee 70l???
    Last edited by guboda; 13-02-2012, 13:55. Reason: lisää kysyttävää
Working...
X