Announcement

Collapse
No announcement yet.

transmission failure program 535iA 2001

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • myka
    Newbiemmer
    • Mar 2010
    • 21
    • Vantaa

    transmission failure program 535iA 2001

    elikkäs lauantai iltana nasahti tollainen tauluu.mitään vikaa ei ole kuitenkaan havaittavissa.voiko tämä olla anturi vika vai onko ensi viikolla odottamassa minua tuhansien eurojen korjauskustannukset?

    Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia tälläisitä mukavista merkkivaloista.

    kiitos.
    Kiissuli Connection

    e30 325i cabriolet
    e39 530dA M-sport individual
    e30 316i "kilpuri"

    @mr.aawesome
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8972
    • Kellokoski

    #2
    Vikakoodit ensiksi lukuun ja ihmetellään sitten lisää.
    Ei välttämättä ole suuri vika ja vikakoodinlukulaitteet löytyy monelta foorumilaiselta, esim itseltäni
    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

    Comment

    • _nixu_
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2006
      • 8972
      • Kellokoski

      #3
      Vaihdekeppi jumitteli. Välillä jäi N eikä tahtonut liikkua minnekkään.
      Koodia antoi:

      19 Lift magnet Shift-Lock
      Error frequency : 2
      Logistic counter: 59
      Error occured 1. times at:
      Mileage/Km-reading 283260.00 km
      SV 1 1.00 0/1
      SV 2 0.00 0/1
      SV 3 1.00 0/1
      SV Shift-Lock 0.00 0/1
      Brake operated 1.00 0/1
      Gearbox Switch L1 1.00 0/1
      Gearbox Switch L2 1.00 0/1
      Gearbox Switch L3 0.00 0/1
      Gearbox Switch L4 1.00 0/1
      Prog.-button A 1.00 0/1
      Prog.-button S/M 1.00 0/1
      Steptronic slot 0.00 0/1
      Error lamp 0.00 0/1
      Battery Voltage 12.12 Volt

      Ei onko keppi itsessään rikki vai joku kytkin tms:think
      E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

      Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

      Comment

      • myka
        Newbiemmer
        • Mar 2010
        • 21
        • Vantaa

        #4
        remontti firman kanssa juttelin ja ne epäilee anturia mikä on jarrupolkimessa.
        auto menee huoltoon huomenna.sit näkee onko vika polkimen päädyssä tai jossain muualla

        pitää ilmoitella lisempi kun auto on korjattu.
        Kiissuli Connection

        e30 325i cabriolet
        e39 530dA M-sport individual
        e30 316i "kilpuri"

        @mr.aawesome

        Comment

        • myka
          Newbiemmer
          • Mar 2010
          • 21
          • Vantaa

          #5
          elikkäpäs korjaamolta soiteltiin ja ilmoiteltiin että vaihdekeppi ja osa sen sähköistä on paskana.solenoidi tai tms oli kärähtänyt.polkimen päädyssä ei ollut mitään vikaa.

          ja jos oikein ymmärsin niin polkimenpäässä ei löydy minkään sortin kytkintä.kaikki on kuulema siellä vaihdekeppi systeemissä.

          ja tietenkin meidän onneksi niintä ei saa erillisinä osina vaan joutuu tilaamaan koko kepin vaijereineen.hintaa hän ei tarkalleen muistanut mutta 6lovisen automaatin oli noin 470e,eli toivotaan että ei olisi kalliimpi siitä.

          näköjään sitä voi tulla mitä mystisimpiä vikoja autoon :think
          toivotaan että noilla eväillä tulee kuntoon.
          Kiissuli Connection

          e30 325i cabriolet
          e39 530dA M-sport individual
          e30 316i "kilpuri"

          @mr.aawesome

          Comment

          • Timelord
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2010
            • 504
            • Loimaa

            #6
            Originally posted by myka View Post
            ja tietenkin meidän onneksi niintä ei saa erillisinä osina vaan joutuu tilaamaan koko kepin vaijereineen.hintaa hän ei tarkalleen muistanut mutta 6lovisen automaatin oli noin 470e,eli toivotaan että ei olisi kalliimpi siitä.

            näköjään sitä voi tulla mitä mystisimpiä vikoja autoon :think
            toivotaan että noilla eväillä tulee kuntoon.

            Olisko romppareista mitään apuja? Vois tuurilla saada sopuhintaisen osan. Kestoikä voi sitten olla mitä vaan taivaan ja maan väliltä...
            W201 2,5D
            W123 280ce
            E21 316
            ex-E60 530ia
            ex-E53 4,4i
            ex-E39 523i
            ex-E34 520ia
            ex-E21 318i

            Comment

            • myka
              Newbiemmer
              • Mar 2010
              • 21
              • Vantaa

              #7
              no onko siinä sit järkeä jos joutuu kahdet työt tekee jos se käytetty menee rikki.
              kun on tietenkin mahdollista että joku muu häikkä tuhoo sen vaihteen valitsimen.kun liikkeessä tehdään niin saa ainakin takuun siihen.
              Kiissuli Connection

              e30 325i cabriolet
              e39 530dA M-sport individual
              e30 316i "kilpuri"

              @mr.aawesome

              Comment

              • myka
                Newbiemmer
                • Mar 2010
                • 21
                • Vantaa

                #8
                vaihdekeppi meni uusiksi ja laatikon ohjainboksi.

                vika oli alunperin kepin solenoidissa mikä rajoittaa kepin liikkumista,kun solenoidi kärähti niin sieltä tuli pien virtapiikki mikä johti ohjainboksin kärähtämiseen.

                kaikkea vikaa sitä sit voi tulla :think
                Kiissuli Connection

                e30 325i cabriolet
                e39 530dA M-sport individual
                e30 316i "kilpuri"

                @mr.aawesome

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎