-00 530d, pfl
Ajelin tuossa töistä kotiin, yhtäkkiä alkoi ravistus ja nykiminen. Jäi ravistamaan tyhjäkäynnillä, sammutin ja vika edelleen, sitten iski mieleen täältä foorumilta joskus lukeneeni suutin- ja johtosarjavioista.
Otin harmaan muovin pois, ja heiluttelin suuttimien johtoja, 2 ja 3 suuttimen johdoilla oli vaikutusta, ja käynti parani. Ajoin muutaman kilometrin, ja tuntui että pientä nykimistä ylämäessä. Uudelleen heilutus, nyt 3. johtoon koskeminen ensin melkeen sammutti koneen, mutta käynti parani. Loppumatkasta ei ongelmia.
Nyt kiinnostaisi:
-Onko suuttimissa vikaa, johon johtojen helutus vaikuttaa?
-Onko vika yleensä johdossa vai liittimen kontaktissa?
-Auttaako jos lyhennän johtoja esim 10mm ja liitän liittimen uudestaan?
-Kannattaako vaihtaa suuttimien johtosarja, onko kuinka paha homma? Näyttäis olevan alta satasen osa.
Tartteeko tuolle näyttää tietokonetta? Selviääkö vikakoodien luvulla jotain lisää?
Ajelin tuossa töistä kotiin, yhtäkkiä alkoi ravistus ja nykiminen. Jäi ravistamaan tyhjäkäynnillä, sammutin ja vika edelleen, sitten iski mieleen täältä foorumilta joskus lukeneeni suutin- ja johtosarjavioista.
Otin harmaan muovin pois, ja heiluttelin suuttimien johtoja, 2 ja 3 suuttimen johdoilla oli vaikutusta, ja käynti parani. Ajoin muutaman kilometrin, ja tuntui että pientä nykimistä ylämäessä. Uudelleen heilutus, nyt 3. johtoon koskeminen ensin melkeen sammutti koneen, mutta käynti parani. Loppumatkasta ei ongelmia.
Nyt kiinnostaisi:
-Onko suuttimissa vikaa, johon johtojen helutus vaikuttaa?
-Onko vika yleensä johdossa vai liittimen kontaktissa?
-Auttaako jos lyhennän johtoja esim 10mm ja liitän liittimen uudestaan?
-Kannattaako vaihtaa suuttimien johtosarja, onko kuinka paha homma? Näyttäis olevan alta satasen osa.
Tartteeko tuolle näyttää tietokonetta? Selviääkö vikakoodien luvulla jotain lisää?
Comment