523 ia -99 outo ääni.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kyf
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 208
    • Kangasala

    523 ia -99 outo ääni.

    Elikkä vaihdoin kyseiseen autoon 40/20 mm alustasarjan,niin sen jälkeen kun ohjauspyörää kääntelee auton ollessa paikallaan tai ajaa max 10km/h ja kääntää ohjausta,niin kuuluu semmonen narahtelu ääni molempiin suuntiin. Mikä vois olla siis kyseessä?
  • janke
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2010
    • 3665
    • seinäjoki

    #2
    Originally posted by kyf View Post
    Elikkä vaihdoin kyseiseen autoon 40/20 mm alustasarjan,niin sen jälkeen kun ohjauspyörää kääntelee auton ollessa paikallaan tai ajaa max 10km/h ja kääntää ohjausta,niin kuuluu semmonen narahtelu ääni molempiin suuntiin. Mikä vois olla siis kyseessä?
    Muistitkos laittaa prikat yläpäänlaakerin ja jousilautasen väliin? Kokemuksia vain, kun jäi joskus laittamata.
    Bmw 316 E30 -88

    Comment

    • janne1974
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2006
      • 405
      • Kuopio

      #3
      Tuliko iskarin alapään pultti tarpeeksi kireälle??

      -Janne-
      -Janne-

      F10 535iX sedan -11
      ex. ALPINA B3 3.0 "Edition 30" coupe -96 #317
      ex. E39 528i touring -99
      ex. E36 325ia coupe -93

      Comment

      • kyf
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2004
        • 208
        • Kangasala

        #4
        Sillai tuli prikka ku olikin eli järjestys:mutteri,prikka,jousilautanen/laakeri,iskarin varsi.Eli onko oikein vai onko ollu järjestys väärin jo aiemminkin,ku oon auton omistanu vasta 1kk?

        Comment

        • janke
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2010
          • 3665
          • seinäjoki

          #5
          Originally posted by kyf View Post
          Sillai tuli prikka ku olikin eli järjestys:mutteri,prikka,jousilautanen/laakeri,iskarin varsi.Eli onko oikein vai onko ollu järjestys väärin jo aiemminkin,ku oon auton omistanu vasta 1kk?
          Eli.. prikka pitäisi olla juurikin laakerin ja jousilautasen välissä. Nyt se jousilautanen hinkkaa siihen laakerin reunoille ja näin ei pääse jousi vapaasti pyörimään joka aiheuttaa tuota klonksumista. Näin ainakin itsellä oli joskus!
          Bmw 316 E30 -88

          Comment

          • kyf
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 208
            • Kangasala

            #6
            Okei,samaa mietin ittekin,eli tosiaan kuulostaa loogiselta toi järjestys,täytyy huomenna vaihtaa järjestys.

            Comment

            • tmth
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 2194
              • Kangasala

              #7
              Molempiin päihin laakeria kuuluu prikka.

              F10 & R55
              ex:
              E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

              Comment

              • kyf
                Bimmer Fanatic
                • Feb 2004
                • 208
                • Kangasala

                #8
                Tack,Tack,toi kuva selvensi hyvin!!!!



                Originally posted by tmth View Post
                Molempiin päihin laakeria kuuluu prikka.
                http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...taching_parts/

                Comment

                Working...
                X