Eli jos kylmänä lähtee heti ajamaan niin aikalailla nypyttää.. ei nypytä jos kone on hiemankin lämmin eli ei saa samana päivänä enää nypyttämään.
Kuuman koneen jos sammuttaa ja melkein heti starttaa uudestaan, niin ei lähde tulille.. uusi startti heti perään ja aina lähtee.
Myös pientä heiluntaa tyhjäkäynnillä esiintyy.
vikakoodi hehkuista, ei muita ja siirtopaineet ym kaikki ok.. suuttimien johtosarja vaihdettu puolvuotta sitten.. suuttimien korjausarvot kaikki alle 1. siirtopumppukin vaihdettu hiljan. 3.80arvo käynnissä, eikä laske revittäessäkään.
Eli voiko kaikki johtua hehkuista? meinaan että jos imusarjan repii irti, niin onko jotain muuta mitä kannattaisi samalla tehdä? määränsäätimen o renkaat tai jotain?
Fuel injection herja tuli tänään kun taas lähti lämpimänä toisella.. hehkujen vikakoodit ei sopinut tuohon tapahtumaaikaan joten varmaan muutakin vikaa voisi olla.. ja tosiaan muita vikakoodeja ei ollut.
Kuuman koneen jos sammuttaa ja melkein heti starttaa uudestaan, niin ei lähde tulille.. uusi startti heti perään ja aina lähtee.
Myös pientä heiluntaa tyhjäkäynnillä esiintyy.
vikakoodi hehkuista, ei muita ja siirtopaineet ym kaikki ok.. suuttimien johtosarja vaihdettu puolvuotta sitten.. suuttimien korjausarvot kaikki alle 1. siirtopumppukin vaihdettu hiljan. 3.80arvo käynnissä, eikä laske revittäessäkään.
Eli voiko kaikki johtua hehkuista? meinaan että jos imusarjan repii irti, niin onko jotain muuta mitä kannattaisi samalla tehdä? määränsäätimen o renkaat tai jotain?
Fuel injection herja tuli tänään kun taas lähti lämpimänä toisella.. hehkujen vikakoodit ei sopinut tuohon tapahtumaaikaan joten varmaan muutakin vikaa voisi olla.. ja tosiaan muita vikakoodeja ei ollut.
Comment