520i ei nosta lämpöjä normaaliin, onko tavallista vai aika vaihtaa termostaatti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:sin moottorin lämpö
Collapse
X
-
Vaihda termostaatti :!:BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Sama vika mullakin. Pitänee siis vaihtaa tuo termostaatti. kiitoksia tiedoista
HKMKiinnostaako rata-ajoharjoittelu tai kilpa-ajo? Tutustu BMW Racing Club Finland ry:n toimintaan : http://brcf.sporttisaitti.com
BMW E61 M-Sport (Software) - Machine that goes "Bling"
Porsche 911 C2 (Hardware) - Machine that goes
Ex. E30 318is
Ex. Jaguar XJR
Ex. E39
Comment
-
-
Moro
Mitä termostaatti maksaa merkkiliikkeessä? Vaihtaminen ei liene kovinkaan työlästä?
Nimim. mulla ei ole mitään hajua missä esimerkiksi termari autossa sijaitsee :shock:Kiinnostaako rata-ajoharjoittelu tai kilpa-ajo? Tutustu BMW Racing Club Finland ry:n toimintaan : http://brcf.sporttisaitti.com
BMW E61 M-Sport (Software) - Machine that goes "Bling"
Porsche 911 C2 (Hardware) - Machine that goes
Ex. E30 318is
Ex. Jaguar XJR
Ex. E39
Comment
-
-
Originally posted by HKMMoro
Mitä termostaatti maksaa merkkiliikkeessä? Vaihtaminen ei liene kovinkaan työlästä?
Nimim. mulla ei ole mitään hajua missä esimerkiksi termari autossa sijaitsee :shock:Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Voi olla kuvittelua, mutta jotenkin alkanut tuntua että toi mun 523i lämpenee nykyään hitaammin kuin ennen.
Tänään lähdin kun lähdin töistä kotiin niin ei koko matkalle ehtinyt nostaa lämpöjä kuin 70°C asti, vaikka ulkona pakkasta vain -4°C ja auto ollut koko päivän roikassa (tosin ei ole jatkuva sähkö vaan pätkii ulkolämmön mukaan). Onhan tuo työmatka lyhyt (5-6 km), mutta on tuo yleensä ehtinyt normaaliin lämmöt nostaa (eli reilu 80°C) kuitenkin.
Voiko termostaatti tehdä tämmöistä vikaa, eli lämmöt kyllä nousee siihen mihin pitääkin, mutta hitaasti?Last edited by Petri.Kekkonen; 13-11-2007, 16:57.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostVoi olla kuvittelua, mutta jotenkin alkanut tuntua että toi mun 523i lämpenee nykyään hitaammin kuin ennen.
Tänään lähdin kun lähdin töistä kotiin niin ei koko matkalle ehtinyt nostaa lämpöjä kuin 70°C asti, vaikka ulkona pakkasta vain -4°C ja auto ollut koko päivän roikassa (tosin ei ole jatkuva sähkö vaan pätkii ulkolämmön mukaan). Onhan tuo työmatka lyhyt (5-6 km), mutta on tuo yleensä ehtinyt normaaliin lämmöt nostaa (eli reilu 80°C) kuitenkin.
Voi termostaatti tehdä tämmöistä vikaa, eli lämmöt kyllä nousee mutta hitaasti?e39 520ia-96
Comment
-
-
Originally posted by 327 2*t+ic View Post520i ei nosta lämpöjä normaaliin, onko tavallista vai aika vaihtaa termostaatti?
Comment
-
Comment