Nyt se myrkyn lykkäs.
Alkoi kiesi pitämään sellaista helvetin terävää ääntä kun painoi kaasua kiihdytyksessä ja sitten myös paikallaan kaasutellessa. Pientä "supsutusta" oli kuultavissa jo tyhjikselläkin. Ykkösen pakopuolella oli nokea, eli vuotoa. Irroittelin putsarin ja muovit. Ykkösen ylimmäisen pakosarjanpultti oli jossain. Irroitin sen putsarikotelon alapuolella olevan lämpösuojan ja yläpultti oli siellä putsarikotelon ja pellin välissä. Katkenneena. Pikkusen hatutti. Ajattelin mennä siitä mistä aita on matalin ja tarkistaa muitten pulttien kireys. Ykkösen alimpaan kun pääsi helposti käsiksi, niin sitä sitten kokeilemaan. Mutterissa oleva prikka oli vähän irti sarjasta ja sen että sain avaimen kiinni, niin putos katkeneena hyppysiin. Eli en edes kiertänyt.
Auto on mennyt 340tkm, joista meidän toimesta n.120tkm ja en ole itse tuohon pakosarjaan koskenut.
Täytyy alkaa purkamaan lisää. Kysymys kuulukin, että kuinka?
Ainakin täytyisi saada se putsarikotelo/venakoppa irti, eli onko siinä jotain ihmeellistä odotettavissa.
Näyttäisi mun silmään että imusarja veks, sitten suuttimet, niiden putket ja sähköt, noin niin kuin aluksi.
Mitä muuta ja missä järjestyksessä?
t. Neva
Jos ei vituttais, niin naurattaisi.
Alkoi kiesi pitämään sellaista helvetin terävää ääntä kun painoi kaasua kiihdytyksessä ja sitten myös paikallaan kaasutellessa. Pientä "supsutusta" oli kuultavissa jo tyhjikselläkin. Ykkösen pakopuolella oli nokea, eli vuotoa. Irroittelin putsarin ja muovit. Ykkösen ylimmäisen pakosarjanpultti oli jossain. Irroitin sen putsarikotelon alapuolella olevan lämpösuojan ja yläpultti oli siellä putsarikotelon ja pellin välissä. Katkenneena. Pikkusen hatutti. Ajattelin mennä siitä mistä aita on matalin ja tarkistaa muitten pulttien kireys. Ykkösen alimpaan kun pääsi helposti käsiksi, niin sitä sitten kokeilemaan. Mutterissa oleva prikka oli vähän irti sarjasta ja sen että sain avaimen kiinni, niin putos katkeneena hyppysiin. Eli en edes kiertänyt.
Auto on mennyt 340tkm, joista meidän toimesta n.120tkm ja en ole itse tuohon pakosarjaan koskenut.
Täytyy alkaa purkamaan lisää. Kysymys kuulukin, että kuinka?
Ainakin täytyisi saada se putsarikotelo/venakoppa irti, eli onko siinä jotain ihmeellistä odotettavissa.
Näyttäisi mun silmään että imusarja veks, sitten suuttimet, niiden putket ja sähköt, noin niin kuin aluksi.
Mitä muuta ja missä järjestyksessä?
t. Neva
Jos ei vituttais, niin naurattaisi.
Comment