Bemarini on kohta 4 viikkoa ollut paskana ja käynyt kahdella eri pajalla ihmeteltävänä. Elikkäs antaa vika koodit ajoituksesta. Auto röpeltää ja välillä kulkee hienosti ja välillä tuntuu ihan 100 heppaselta nissanilta. Noin 2000 kierroksen kohdalla kuuluu mekaaninen rallatus nokan suunnilta. Olen selaillut näitä sivuja aikas paljon ja ilmeisestikkin on vanos paskana elikkä tiivisteet mennyt ja sitten se ihme holkki väljä kun kuuluu se ääni. Autolla on ajeltu kohta 300000km ja en usko, että autoon olisi ikinä vaihdettu kyseisiä tiivisteitä. Beisainin sivuilta kävin tiivisteitä ja muita oheis hiluja katsomassa. Saako näitä tarvittavia osia mistään suomesta?? Katselin näiltä sivuilta vaihto ohjeita ja näytti jotenkin pelottavalta kun näytti olevan jonkin verran pojilla erikoistyökaluja. Onko jossain netissä suomenkielisiä vaihto ohjeita ja onko kellään kokemusta single vanoksen remontista, että tarvitseeko noita erikoistyökaluja..? Olen kyllä oman auton huollot yms tehnyt itse, mutta en ikinä tuollaista huoltoa, että kannattaako suoraan viedä johonkin pajalle missä on tuommoisia huoltoja tehty vai pystyykö tee se itse mies tämmöisen tekemään? Rupeaa jo usko ja toivo loppumaan kyseiseen kapistukseen...

Comment