Eli auto on BMW M5 -99,joka sammuu aina kun laitat oikean puoleisen imm:n johdot kiinni,paitsi jos imm ei ole kiinni imuputkessa vaan vapaasti ilmassa.
Ei auta vaikka vaihtaa mittarit puolelta toiselle,aina sama juttu oikean puolen kanssa.
Edellinen omistaja vaihtanut kuulemma kampiakselin ja nokan antureita...Luin vika koodit ja sanoi jotain imm:stä (joka siis ei ollut kiinni) ja myös camshaft 2 anturi.
Nollasin koodit,ajoin yhden mittarin taas ollessa kiinni ja vikakoodeja ei tullut enään mutta silti sammuu jos auton käydessä laittaa oikean imm:n liittimen kiinni.
Johtoja on tullut liittimeltä katsottua ja näyttäisi olevan ehjiä.
Ja jos liittimen laittaa kiinni ja yrittää startata niin auto käy noin sekunnin ja sammuu.
Tyhjäkäynti ei ole mikään kovin tasainen mutta vetoja tuntuisi olevan aika hyvin ainakin yläkierroksilla...
Olisi kiva saada auto toimimaan,elikkä neuvoja kiitos...:think
Ei auta vaikka vaihtaa mittarit puolelta toiselle,aina sama juttu oikean puolen kanssa.
Edellinen omistaja vaihtanut kuulemma kampiakselin ja nokan antureita...Luin vika koodit ja sanoi jotain imm:stä (joka siis ei ollut kiinni) ja myös camshaft 2 anturi.
Nollasin koodit,ajoin yhden mittarin taas ollessa kiinni ja vikakoodeja ei tullut enään mutta silti sammuu jos auton käydessä laittaa oikean imm:n liittimen kiinni.
Johtoja on tullut liittimeltä katsottua ja näyttäisi olevan ehjiä.
Ja jos liittimen laittaa kiinni ja yrittää startata niin auto käy noin sekunnin ja sammuu.
Tyhjäkäynti ei ole mikään kovin tasainen mutta vetoja tuntuisi olevan aika hyvin ainakin yläkierroksilla...
Olisi kiva saada auto toimimaan,elikkä neuvoja kiitos...:think
Comment