Elikkäs tehot tuntuu hävinneen johonki. 0-100km/h kestää yllättävän kauan ja kierrokset eivät nouse siitä 3000rpm kovin nopeasti vaan erittäin hiljaa, eikä ylämäkeä jaksa kovin kiihdyttää, katista kuuluu välillä kun sisällä olisi jokin metalli osa irti mikä iolisuttaa siel moottorijarrul ja hidasteis kuulee selkeiten, olisiko katin vaihdon paikka vai voisko johtua imuvuodosta? Kone käy nätisti ja joutokäynnil ottaa kierroksia hyvin mut todella hidas kiihdytyksessä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 523i tehot hävinny
Collapse
X
-
Yksi jonka voisi tehdä on pakokaasumittaus. Ei maksa maltaita ja kertoo jonkin verran moottorin, katin ja ilmuvuotojen tilasta.
Toinen jota voi kokeilla on ottaa hetkeksi IMM:n johdon irti ja ajaa sellaisenaan jonkin aikaa. Jos johto irti toimii huomattavasti paremmin, syy saattaa olla IMM:ssa. Sen voi koittaa puhdistaa tarkoitukseen tehdyllä sprayllä, saattaa auttaa.Last edited by Havis; 06-06-2012, 18:41."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
kylmänä ei tahdo pysyy käynnissä eikä käynnistyy et pikkusen täytyy antaa kaasuu siihe 1000rpm-1500rpm kohil hetken et vähän lämpenee ni sit tyhjäkäynti on normaali.Pontiac Firebird 6.6L -70 & Vw Golf IV Variant -01
ex. Ford Mustang 4.6L GT -96 convertible & Bmw E39 523i -96 & BMW E32 730iA -89
Comment
-
-
Mikäli vikakoodeja ei ole vielä luettu, se kannattaisi tehdä niin saa selvityttyä esim mahdollisen kampiakselin asentoanturin vian yms mukavaa. Sen jälkeen on helpompi selvittää ongelmaa, kun nuo sinun kuvaamasi oireet voi johtua niin monesta seikasta.
Pakko tehdä ensin ns. vikoja poissulkevaa seulontaa.Last edited by Havis; 06-06-2012, 19:51."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Garvis View PostElikkäs tehot tuntuu hävinneen johonki. 0-100km/h kestää yllättävän kauan ja kierrokset eivät nouse siitä 3000rpm kovin nopeasti vaan erittäin hiljaa, eikä ylämäkeä jaksa kovin kiihdyttää, katista kuuluu välillä kun sisällä olisi jokin metalli osa irti mikä iolisuttaa siel moottorijarrul ja hidasteis kuulee selkeiten, olisiko katin vaihdon paikka vai voisko johtua imuvuodosta? Kone käy nätisti ja joutokäynnil ottaa kierroksia hyvin mut todella hidas kiihdytyksessä
Turha sitä on mittailla alkaa, jos katissa kalut irti niin vaihtoon menee ja samalla aukeaa tukkoisuuskin.
2x ite katin vahtanut alkupään 523i:hin. Alkuperäinen meni tukkoon ja toisesta tarvikeosasta sisuskalut irtos(3:ssa vuodessa)/ samalla vähän tehot hiipui. Sitkeästi taas laitoin skruvatista edullisen katin, tosin päästöjä ei ole vielä mitattu. Ja jos skruvattiin päädyt niin pakosarjan tiivisteet oli ainakin liian isoja, kannattaa tsekata koko putkea vasten ennen ku irrottaa, että ovatko korjanneet asian jo.---- Bee äm dapl juu ----
Comment
-
-
Originally posted by jamoc8 View PostTurha sitä on mittailla alkaa, jos katissa kalut irti niin vaihtoon menee ja samalla aukeaa tukkoisuuskin.
2x ite katin vahtanut alkupään 523i:hin. Alkuperäinen meni tukkoon ja toisesta tarvikeosasta sisuskalut irtos(3:ssa vuodessa)/ samalla vähän tehot hiipui. Sitkeästi taas laitoin skruvatista edullisen katin, tosin päästöjä ei ole vielä mitattu. Ja jos skruvattiin päädyt niin pakosarjan tiivisteet oli ainakin liian isoja, kannattaa tsekata koko putkea vasten ennen ku irrottaa, että ovatko korjanneet asian jo.
Comment
-
Comment