Elikkä vaihdoin iskarit joka nurkkaan ja etu iskareden vaihtamiseksi pitää irroittaa alatukivarret irroitin ne helapäästä ja kiristin takaisin siinä vaiheessa kun auto oli vielä nosturilla ja renkaat roikkui vapaasti. Käytin auton nelipyörä suuntauksessa ja kaikki ok. Sitten kuulin että helat pitäisi kiristää vasta silloin kun auto on maassa ja paino on renakaiden päällä jolloin heloihin ei jää jännitystä tuohan on ihan selvä homma kun järjellä ajattelee... Eli löysäsin helat uudestaan auton ollessa maasa ja selkeästi oli jännitystä mikä vapautui. Menikö ohjauskulmat perseelleen ja pitääkö suunnata uudestaan vaiko vaikuttiko mitään??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ohjauskulmat..
Collapse
X
-
Originally posted by jasunautti View PostElikkä vaihdoin iskarit joka nurkkaan ja etu iskareden vaihtamiseksi pitää irroittaa alatukivarret irroitin ne helapäästä ja kiristin takaisin siinä vaiheessa kun auto oli vielä nosturilla ja renkaat roikkui vapaasti. Käytin auton nelipyörä suuntauksessa ja kaikki ok. Sitten kuulin että helat pitäisi kiristää vasta silloin kun auto on maassa ja paino on renakaiden päällä jolloin heloihin ei jää jännitystä tuohan on ihan selvä homma kun järjellä ajattelee... Eli löysäsin helat uudestaan auton ollessa maasa ja selkeästi oli jännitystä mikä vapautui. Menikö ohjauskulmat perseelleen ja pitääkö suunnata uudestaan vaiko vaikuttiko mitään??
-
Comment