Originally posted by WSE1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EWS-vastaanottimen vaihto E39
Collapse
X
-
Kokonaan pimenneestä ews:stä näkyy muistaakseni ainakin bensakoneen ecuilla koodi interfacen pimenemisestä.
Jos kierrosluku näkyy, paineet ok (mitä ne muuten ovat startissa), mutta ruiskutusaika pysyy nollassa ja auto ei käynnisty, niin mites nokka-akselin anturi?325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostKokonaan pimenneestä ews:stä näkyy muistaakseni ainakin bensakoneen ecuilla koodi interfacen pimenemisestä.
Jos kierrosluku näkyy, paineet ok (mitä ne muuten ovat startissa), mutta ruiskutusaika pysyy nollassa ja auto ei käynnisty, niin mites nokka-akselin anturi?
Vaihdettu sekin uuteen. Tänään vaihdoin kp pumpun perään sen paineregulaattorin toisesta pumpusta niin auto lähti samantien käymään. En ymmärrä miten voi olla mahdollista. Rail paineet nousi startissa 320 paikkeille ja siirtopaineet oli 4.2. Myös kierrosluku näkyi startissa kun impalla kattelin. Nyt kokeiltu ainakin senjälkeen jo 10 starttia eikä mitään häikkää ja ainut vikakoodi mikää jäi muistiin on 6690 flapF11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
Comment