elikkä minkä asteinen termari tuollasessa on? auton alkuperäinen lämpömittari on kokoajan normaalissa eli puolessa välissä.. asensin ylävesiletkuun toisen anturin ja sille mittarin koska letku on aina kova. sen asteet ovat 108. normaalit??. (eli kuuluuko näissä olla ylävesiletku kovana? onko siellä paine niin iso?) auton omalämpömittari ei ole koskaan noussut yli puolen välin vaikka ollaan kumiakin polteltu kauan
540i lämmöt
Collapse
X
-
Originally posted by sportpug View Postelikkä minkä asteinen termari tuollasessa on? auton alkuperäinen lämpömittari on kokoajan normaalissa eli puolessa välissä.. asensin ylävesiletkuun toisen anturin ja sille mittarin koska letku on aina kova. sen asteet ovat 108. normaalit??. (eli kuuluuko näissä olla ylävesiletku kovana? onko siellä paine niin iso?) auton omalämpömittari ei ole koskaan noussut yli puolen välin vaikka ollaan kumiakin polteltu kauan
OT: heitä nuo pilipalimittarit sinne mihin ne kuuluukin, kivikkiin.. lämpötilan saa näkyviin mittariston salavalikosta.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
ylävesiletkun lämpö arvelutti.. ja kertokaas mikä voi olla kun pari kertaa käyny niin että kun kunnolla polkasee niin ylävesiletku paukahtaa pois paikaltaan ja kaikki nesteet pihalle.. vesipumppu vaihettu ja syyläri vaihettu.. ilmaa ei pitäis koneessa olla.. arveluttaa hieman lähtee kalajoelle tolla kun sais olla mukana 50L vettä ja letkuja sekä klemmareita..
Comment
-
-
Originally posted by sportpug View Postylävesiletkun lämpö arvelutti.. ja kertokaas mikä voi olla kun pari kertaa käyny niin että kun kunnolla polkasee niin ylävesiletku paukahtaa pois paikaltaan ja kaikki nesteet pihalle.. vesipumppu vaihettu ja syyläri vaihettu.. ilmaa ei pitäis koneessa olla.. arveluttaa hieman lähtee kalajoelle tolla kun sais olla mukana 50L vettä ja letkuja sekä klemmareita..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by sportpug View Postylävesiletkun lämpö arvelutti.. ja kertokaas mikä voi olla kun pari kertaa käyny niin että kun kunnolla polkasee niin ylävesiletku paukahtaa pois paikaltaan ja kaikki nesteet pihalle.. vesipumppu vaihettu ja syyläri vaihettu.. ilmaa ei pitäis koneessa olla.. arveluttaa hieman lähtee kalajoelle tolla kun sais olla mukana 50L vettä ja letkuja sekä klemmareita..
Itsellä oli sama juttu kun ei toiminut kiertovesipumppu ja syyläri vuoti.
Eli yläletku kova kun kivi. Kun kaikki palikat oli kohdallaan ja ilmattu kunnolla niin ei mitään hätää.
Eli kokeile ilmata nyt aluks ihan kunnolla:
1. Lämmöt täysille
2. Puhallin nollaan
3. Ilmausruuvi ja syylärin korkki auki ja nestettä piripintaan
4. Virrat päälle ja kiertovesipumppu hoitaa homman
5. Lisäät nestetttä sitä mukaa tasaisesti kun häviää
6. Kun ei enää kuplia tule/neste vaju homma kunnossa
Noin lyhyt oppimäärä V8:n ilmaukseen, tosin varmaan oottuon jo foorumilta löytänyt mutta muistutuksesksi.
Ja viisaammat korjatkoon.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Arnolds View PostIlmaa siellä on vielä ja paljon tai sitten kansi/yms kun painetta tekee.
Itsellä oli sama juttu kun ei toiminut kiertovesipumppu ja syyläri vuoti.
Eli yläletku kova kun kivi. Kun kaikki palikat oli kohdallaan ja ilmattu kunnolla niin ei mitään hätää.
Eli kokeile ilmata nyt aluks ihan kunnolla:
1. Lämmöt täysille
2. Puhallin nollaan
3. Ilmausruuvi ja syylärin korkki auki ja nestettä piripintaan
4. Virrat päälle ja kiertovesipumppu hoitaa homman
5. Lisäät nestetttä sitä mukaa tasaisesti kun häviää
6. Kun ei enää kuplia tule/neste vaju homma kunnossa
Noin lyhyt oppimäärä V8:n ilmaukseen, tosin varmaan oottuon jo foorumilta löytänyt mutta muistutuksesksi.
Ja viisaammat korjatkoon.
M62 on kyllä ihan mahdottoman helppo ilmattava. Ei sinne yleensä ilmaa jää jos paikat on ehjänä.
Comment
-
-
Originally posted by sportpug View Postja kertokaas mikä voi olla kun pari kertaa käyny niin että kun kunnolla polkasee niin ylävesiletku paukahtaa pois paikaltaan ja kaikki nesteet pihalle..-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
Comment