No joh tuli tommonen 528ia hankittua.. Bemu kuume alkoi joku vko sitten ja löysinpäs tänne fooruumille tieni.. Apu oli melkoinen, kun luin täältä tietoa e39 mallista ja hankinnasta. Kiitokset vaan kaikille arvokkaista tiedoista! Osasin päätyä 9/98 jälkeiseen malliin, tutkia ruosteet, koneen, alustan jne jne.. Onhan näitä bemujakin ollut, mutta huomattavasti vanhempia (e28 e34 e36) ja tää e39 on aika uus tuttavuus.. Auto on saksan tuonti vuodelta 2009 ja mittarissa 202tkm.. Todelliset kilsat mitä lie, mut kyllä on tekniikaltaan ja kopaltaan todella hyvässä kunnossa ikäisekseen.. Kone todella siisti ja käy kuten bemun pitääkin, alusta äänetön ja jämäkkä, siis todella upea ajaa! Oikein ihmettelen miksi oon bemujen välissä sekaantunut riisi kippoihin ja ruotsin laatikoihin?!? Saksasta on täysi huoltokirja ja suomestakin dokumenttia löytyy..Mustaa nahkaa, televisiota jne jne löytyy aina kattoluukkuun ja peruutus tutkaan saakka ja kaikki toimii todella hienosti..
Ainoat viat on steppi ei vaihda pienemmälle ja lämpömittari näyttää aina -40 celsiusta.. Steppi ei mua haittaa, kun automaatti toimii todella hyvin ja pehmeästi vaihtaa. Mulle laiskalle steppi ei iske yhtään..
Eihän toi lämpömittarin lukema "sekoita" mitään auton toimintoja tai jotain..? Oiskos mimmonen korjaa..? Takaluukun pumput alkaa kanssa olee aika lopussaan, et ne voisin vaihtaa johonkin väliin. (neuvot löysin jo täältä foorumilta) Oiskos kellään suositella hyvää (hinta-laatu) korjaamoa mihin voisi ajella ensi huoltoon täällä pk. seudulla?? Pitänee opetella huoltovaloja lukemaan ja saksaa puhumaan ku ajotietokone ja kaikki sitä saksaa suoltaa..
Audio puolena on professional cd boxilla ja vanhan kasetti navin tilalle on jo uutta vehjettä tilattu..(500e kiinan halpis näin alkuun) Ainoa pettymys oli toi audio puoli. Täältä luin kauhu tarinoita siitä, että tuolla ois NOKIAN elementtäjä!?! Ei helvetti!! Ilman kaiuttimiakin systeemi ois enemmän professional kun Nokian raadoilla..
Noh kun hymy alkaa tasottuu ajo elämyksistä ja aikaa on, niin pitää rupee päivittää tota audio puolta..
Ainoat viat on steppi ei vaihda pienemmälle ja lämpömittari näyttää aina -40 celsiusta.. Steppi ei mua haittaa, kun automaatti toimii todella hyvin ja pehmeästi vaihtaa. Mulle laiskalle steppi ei iske yhtään..
Eihän toi lämpömittarin lukema "sekoita" mitään auton toimintoja tai jotain..? Oiskos mimmonen korjaa..? Takaluukun pumput alkaa kanssa olee aika lopussaan, et ne voisin vaihtaa johonkin väliin. (neuvot löysin jo täältä foorumilta) Oiskos kellään suositella hyvää (hinta-laatu) korjaamoa mihin voisi ajella ensi huoltoon täällä pk. seudulla?? Pitänee opetella huoltovaloja lukemaan ja saksaa puhumaan ku ajotietokone ja kaikki sitä saksaa suoltaa..
Audio puolena on professional cd boxilla ja vanhan kasetti navin tilalle on jo uutta vehjettä tilattu..(500e kiinan halpis näin alkuun) Ainoa pettymys oli toi audio puoli. Täältä luin kauhu tarinoita siitä, että tuolla ois NOKIAN elementtäjä!?! Ei helvetti!! Ilman kaiuttimiakin systeemi ois enemmän professional kun Nokian raadoilla..
Noh kun hymy alkaa tasottuu ajo elämyksistä ja aikaa on, niin pitää rupee päivittää tota audio puolta..
Comment