Tuostapa en aivan varma ole.. Onkos kaikissa yhtä monta elementtiä?? Ja löytyykö kaikista toi "subbari"?? Tai mistäs nuo toisistaan erottaa?? Muistaakseni jossain lapussa hanskalokerossa luki vaan se Bmw professional audio system tai jotain..
E39 528ia -99
Collapse
X
-
Ei ole samaa määrää elementtejä eikä tuossa perusversiossa ole edes erillistä vahvistinta. Vain DSP ja M/individualissa on subbari: DSP:ssä muoviloota hattuhyllyn alla ja M/ind kaksi erillistä elementtiä hattuhyllyn alla. Jos sinulla on tuo DSP, niin soittimen vaihtaminen toiseen vaatii myös vahvistimen vaihdon.Originally posted by hai nokka View PostTuostapa en aivan varma ole.. Onkos kaikissa yhtä monta elementtiä?? Ja löytyykö kaikista toi "subbari"?? Tai mistäs nuo toisistaan erottaa?? Muistaakseni jossain lapussa hanskalokerossa luki vaan se Bmw professional audio system tai jotain..
Jos sinulla on varustelista, niin katso mikä on audiosysteemin varustenumero. Tai katso varusteet auton VIN-numerolla netistä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=231905
Comment
-
Selvä homma. Pitääpä tarkastella kun alkuviikolla pääsen takas auton ääreen..
Auto on touring ja kaiuttimia löysin 8 ja kontissa pitäs olla se muovi boxi subi siellä oikealla puolella.. Kaverin 124 mersulla liikkeellä ja tässähän soi 20v. vanhat orggis boset sonyn soittimella ihan mukavasti.. Elkää nyt alottako kinaa, mut nää soi kyllä pari astetta paremmin ku omat bemussa..(Minun ja frendin mielipide, ei sen enempää tai vähempää) Suurin ero tossa ylä rekisterissä joka pysyy selkeän kirkkaana vaan ei puske silti läpi..
Eipäs käyny mielessä et noita vaihtoehtoja on noin rutkasti tossa professioonalissa.. Onkos mimmonen ero tossa DSP ja M/Individualissa äänessä???Last edited by hai nokka; 28-07-2012, 14:04.
Comment
-
Touring on minulle hiukan mysteeri, siinä kuitenkin on subbari jo tuossa hifisysteemissäkin. Vakiosysteemissä ei ole takaovissa diskantteja eikä etuovissa keskiääniä, ritilät siellä kuitenkin on, joten niiden määrästä ei voi päätellä vielä mitään.
Eipä ole tietoa dsp:n ja m/individualin erosta oikeassa kuuntelussa, touringiin tosin ei tuota jälkimmäistä taida saada. Jenkit ovat tuon jälkimmäisenkin tilalle vaihtaneet parempia kaiuttimia/systeemejä, joten tuskin sekään mikään unelmien täyttymys on.
Comment
-
-
Oli miten oli, vakiolaitteilla e39 touringin äänentoisto on auton muun tason huomioon ottaen lähes musiikista erkaannuttava.
Ei se Bose mikään oikotie huippuhifiin oo. Työpaikallani on eräitä automerkkejä joissa mm Bosejakin. Soi ne jotenkin, muttei lähelläkään täydellisiä.
Comment
-
Tuo kaikki on kyllä aivan totta.. Bose ei ole oikotie auton huippu laatuun, mutta varmuus siitä, että paskaa akustiikkaa et tule saamaan.. Suurin syy tähän on se, että bosehan ei valmista "auto hifiä" oikeistaan ollenkaan vaan bosen elementit autoissa on alkujaan tarkoitettu muualle ja monesti erilaiseen äänentoistoon.. Jos semmoset haluaa autossa todella hyvin soimaan ni pitää todella tietää mitä ostaa ja mitä tekee.. Koittanut tässä kattella hyviä keskitason auto elementtäjä, millä sais semmosen "hyvän" äänen kohtuu rahalla.. Jos jollain vinkkejä ja kokemuksia niin ehdotuksia otetaan vastaan.Originally posted by ritariässä View PostOli miten oli, vakiolaitteilla e39 touringin äänentoisto on auton muun tason huomioon ottaen lähes musiikista erkaannuttava.
Ei se Bose mikään oikotie huippuhifiin oo. Työpaikallani on eräitä automerkkejä joissa mm Bosejakin. Soi ne jotenkin, muttei lähelläkään täydellisiä.
ps. Yleensähän toi autohifi on kirosana monelle hifistille.. autohifihän on lähes "paskaa" koska sinne hifin tasolle lähes mahdoton päästä ja tämän takia moni valmista ei halua sekaantua/erikoistua siihen koska tietävät, että mahdotonta luoda semmoista ääntä jota haluisvat jotta taso pysyisi samalla tasolla mitä ovat tottuneet kuluttajille tarjoamaan.Last edited by hai nokka; 29-07-2012, 13:01.
Comment

Buahahahahahahah
Comment