moi,
eli olen lueskellut foorumia ja ei oikein löytynyt vastausta niin ajattelin avata uuden threadin.
eli jos tankki vajenee alle 1/4 osan niin auto sammuilee.
jos löpöä on yli tuon 1/4 osan niin ongelmia ei ole.
=> tankkipumpun ongelma? no se on vaihdettu ja saa virtaa koska pitää ääntä virtojen päällä ollessa (eli rele lienee kunnossa?).
ennen käynnistystä;
Suodattimen jälkeinen kirkas letku on tyhjä.
Kun pitää virtoja päällä muttei starttaa, niin putki alkaa pikkuhiljaa täyttymään kuplien pikkuhiljaa vähetessä.
Samaan aikaan kuuluu tankin suunnasta "kurlutusta" - eli lienee nuo ilmat ajetaan sinne?
Jos odottaa hetken virrat päällä -ilmat vähenee putkesta - niin auto käynnistyy.
Putkessa saattaa pyöriä koko ajan ilmaa uton ollessa käynnissä mutta joskus taas saattaa olla ilmaton.
kun auton sammuttaa niin hetken kuluttua putkessa oleva löpö häviää ja siis jäljelle jää vain ilmat. ikäänkuin paineet laskeutuu ja sitten löysää löpöt pois.
eli mikä neuvoksi?
eli olen lueskellut foorumia ja ei oikein löytynyt vastausta niin ajattelin avata uuden threadin.
eli jos tankki vajenee alle 1/4 osan niin auto sammuilee.
jos löpöä on yli tuon 1/4 osan niin ongelmia ei ole.
=> tankkipumpun ongelma? no se on vaihdettu ja saa virtaa koska pitää ääntä virtojen päällä ollessa (eli rele lienee kunnossa?).
ennen käynnistystä;
Suodattimen jälkeinen kirkas letku on tyhjä.
Kun pitää virtoja päällä muttei starttaa, niin putki alkaa pikkuhiljaa täyttymään kuplien pikkuhiljaa vähetessä.
Samaan aikaan kuuluu tankin suunnasta "kurlutusta" - eli lienee nuo ilmat ajetaan sinne?
Jos odottaa hetken virrat päällä -ilmat vähenee putkesta - niin auto käynnistyy.
Putkessa saattaa pyöriä koko ajan ilmaa uton ollessa käynnissä mutta joskus taas saattaa olla ilmaton.
kun auton sammuttaa niin hetken kuluttua putkessa oleva löpö häviää ja siis jäljelle jää vain ilmat. ikäänkuin paineet laskeutuu ja sitten löysää löpöt pois.
eli mikä neuvoksi?
Comment