Auto on 523i M-sport -00 TU-koneella.Pissapoika lakkas yhtäkkiä toimimasta mutta ajovalojen pesurit kyllä toimii.Onko kenellekään tuttu juttu?Voisko niissä olla eri sulakkeet?Ohjekirja on ruotsinkielinen ja sulakerasia saksan,eli kummastakaan en saa mitää tolkkua.Jos joku muuten sattuu tietämään mistä vois saada suomenkielisen ohjekirjan kyseiseen autoon niin vois heittää mulle vinkin,kiitos?
Pissapojassa häikkää!
Collapse
X
-
On eri sulakkeet, 2 valopesureille ja tuulilasille en nyt muista. Netistä löytyy englanninkielinen ohjekirja jos auttaa. Tai voit kokeilla sanakirjaakin.
-
Google?
katos tosta threadista, googlella meni ettimiseen n 3min
"e39 sulakkeet"BMW e39 -01 525iA M-Sport Individual
Comment
-
Ootko kattonu että "putket" jotka tuo nesteen suuttimille ovat ok?Originally posted by heinanen View PostEi ollut sulakkeissa vikaa joten uutta vikaa etsiessä.Takaovien lasinnostimet eivät myöskään toimi takaovien nappuloista mutta kuskin ovesta ne toimii.En tiedä mikä niitä vaivaa???
Onko kuskin nappuloiden alla se ikkunoiden lukko? Että vain kuski voi säätää
kenen ikkuna on kuinka paljon auki/kiinni?BMW e39 -01 525iA M-Sport Individual
Comment
-
Mulla hajos omasta e39 pissapojan pumput ja vain ajovalon pesurit toimivat. Uudet pumput schmiedmannilta ja taas pelaa. Niin erikoiselta kuin se kuulostaakin, että tehopesurin ja lasinpesun pumput hajoaa kertalaakista
-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Onko noi pumput samanlaiset, ja täytyykö purkaa sisälokari pois että pääsee pumppuun käsiks? Tehopesuripumpun olen kyllä löytänyt.Originally posted by Morriz View PostMulla hajos omasta e39 pissapojan pumput ja vain ajovalon pesurit toimivat. Uudet pumput schmiedmannilta ja taas pelaa. Niin erikoiselta kuin se kuulostaakin, että tehopesurin ja lasinpesun pumput hajoaa kertalaakista
Last edited by heinanen; 31-07-2012, 16:04.
Comment
-
Teho ja tuulilasinpumppu samanlaiset, ajovalonpesurinpumppu eri. Pitää purkaa apparin puolen sisälokasuoja.Originally posted by heinanen View PostOnko noi pumput samanlaiset, ja täytyykö purkaa sisälokari pois että pääsee pumppuun käsiks? Tehopesuripumpun olen kyllä löytänyt.-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
Tee niinku minä ja testaa pumpun toiminta vaihtamalla ne hetkeksi ristiin. Saat varmistettua onko vika pumpussa vai muualla. Itse ostin uuden pumpun KL-varaosista viimekesänä, ne kun ei näköjään ole ikuisia.Originally posted by heinanen View PostOnko noi pumput samanlaiset, ja täytyykö purkaa sisälokari pois että pääsee pumppuun käsiks? Tehopesuripumpun olen kyllä löytänyt.
Ja samalla kun on sisälokari irti, kannattaa tarkistaa esim. ulkolämpöanturin kiinnitys sekä putsata ne moskat pois...Last edited by Havis; 24-05-2013, 16:48."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
Comment