Kävi viikonloppuna sellainen, että tulin liikennevaloihin ja yhtäkkiä kuului ihme "pamaus" ja alkoi konepellin alta kuulumaan helkkarinmoinen puhina. Hetken ajelin varovasti ja tulin siihen tulokseen, että visko ilmeisesti "leikkasi kiinni". Itse kysymys kuuluu, että onko normaalia, että tässä tapauksessa koneella tuntuu olevan tuskaa kierää yli 3500-4000? Vai hajosikohan jotakin muutakin?
Toisaalta saattaisihan tuo mennä, mutta ei oikein itse viitsi kierrättää, kun tuntuu että kohta lentää jotakin taivaan tuuliin. Ja sama puhina kuuluu kun auton käynnistää aamulla kylmänä.
Eilen tuota koitin vaihtaa, mutta oli kyllä mutteri niin kiinni, että ei auki lähtenyt... ropellista kun kiinni pitää ja 32 avaimella suht paljon voimaa käyttää, niin tuntuu jonkin verran liikkuvan, mutta eikös tuo ropelli pitäisi saada ihan sormella pysäytettyä kun kone on käynnissä ja kylmä?
Ja autohan on 520, M52TU, -99
Toisaalta saattaisihan tuo mennä, mutta ei oikein itse viitsi kierrättää, kun tuntuu että kohta lentää jotakin taivaan tuuliin. Ja sama puhina kuuluu kun auton käynnistää aamulla kylmänä.
Eilen tuota koitin vaihtaa, mutta oli kyllä mutteri niin kiinni, että ei auki lähtenyt... ropellista kun kiinni pitää ja 32 avaimella suht paljon voimaa käyttää, niin tuntuu jonkin verran liikkuvan, mutta eikös tuo ropelli pitäisi saada ihan sormella pysäytettyä kun kone on käynnissä ja kylmä?
Ja autohan on 520, M52TU, -99
Comment