Announcement

Collapse
No announcement yet.

525tds ahdin kysymystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xpro
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2012
    • 251
    • varkaus

    525tds ahdin kysymystä

    sellainen on mieltä vaivannut jo jonkun aikaa että minkälainen homma olisi vaihtaa tuon vakio mitsun 13t ahtimen tilalle garretin GT2052v hyrrä..?:think kun olisi ylimääräisenä hyllyssä sellainen ja tuntuu että tuo nykyinen ahdin alkaa olla jo aika lopussaan.. lähinnä tietoa tarvitsisin (kun näistä itse juurikaan ymmärrä) että miten tuo käy paikalleen joutuuko tekemään jotain muutoksia ja saako tuolla YHTÄÄN tehoja lisää??
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Originally posted by xpro View Post
    sellainen on mieltä vaivannut jo jonkun aikaa että minkälainen homma olisi vaihtaa tuon vakio mitsun 13t ahtimen tilalle garretin GT2052v hyrrä..?:think kun olisi ylimääräisenä hyllyssä sellainen ja tuntuu että tuo nykyinen ahdin alkaa olla jo aika lopussaan.. lähinnä tietoa tarvitsisin (kun näistä itse juurikaan ymmärrä) että miten tuo käy paikalleen joutuuko tekemään jotain muutoksia ja saako tuolla YHTÄÄN tehoja lisää??
    diisselit nyt on vähä semmosia että vaikka lykkäisit 5bar painetta niin meno ei juuri muuksi muutu, se tarvii soppaa kans.

    tosin tds:n virittäminen on kuin bodarin töniminen nakkikioskijonossa klo. 04.15 :think
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • xpro
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2012
      • 251
      • varkaus

      #3
      Originally posted by peto2 View Post
      diisselit nyt on vähä semmosia että vaikka lykkäisit 5bar painetta niin meno ei juuri muuksi muutu, se tarvii soppaa kans.

      tosin tds:n virittäminen on kuin bodarin töniminen nakkikioskijonossa klo. 04.15 :think
      no se on jo tiedossa että ei näistä tehokkaita saa... mutta onko tuossa järkeä laittaa sitä ahdinta vaikkei tehoja tulisi ollenkaan että käykö se ylipäänsä sinne suoraan ja että JOS sillä jotain lisätehoa saa niin saako tyyliin huimat 4 vai 6 heppaa..
      ajatus siis ensisiaisesti olisi saada pellin alle huollettu ahdin..

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8262
        • Järvikylä (Nakkila)

        #4
        Originally posted by xpro View Post
        no se on jo tiedossa että ei näistä tehokkaita saa... mutta onko tuossa järkeä laittaa sitä ahdinta vaikkei tehoja tulisi ollenkaan että käykö se ylipäänsä sinne suoraan ja että JOS sillä jotain lisätehoa saa niin saako tyyliin huimat 4 vai 6 heppaa..
        ajatus siis ensisiaisesti olisi saada pellin alle huollettu ahdin..
        tietysti se ahdin kannattaa vaihtaa ennen ku se heittää roippeet ahtoputkeen.

        vakioahdin on kyllä aika ahdas mutta ite en isoja rahoja laittas parempaan kun ei sillä auton arvo miksikään muutu.

        huollettu ahdin ja hammermodi niin se on siinä mitä sille kannattaa tehdä.
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • xpro
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2012
          • 251
          • varkaus

          #5
          [QUOTE=peto2;2823148]tietysti se ahdin kannattaa vaihtaa ennen ku se heittää roippeet ahtoputkeen.

          tuota juuri haeskelinkin.. mutta mites se tuon garretin sopivuuden laita vielä ja onkos se yhtään isompi kun tuo mitsu etten esim pienempää mene laittamaan.. kun itsellä on nuo ahtimet vielä vähän mysteeri ja niistä mitään tiedä/ymmärrä kun ei pahemmin ole turbo autoja ole ollut..

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎